Sam & Max: Season 1 i butikerna i augusti

Robot
Medlem
Sam & Max: Season 1 i butikerna i augusti

Givet köp


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

Nice. Jag är en av dom som tycker det är krångligt att köpa spel för att sedan ladda ner dom

Medlem

Yup, mycket värt pengarna. Har själv inte haft något krångel med att ladda hem varje episod. Förresten, för alla som köpt säsongen över internet, det ska gå att kunna få det hela på skiva sen har jag för mig (tror det kan vara en mindre summa + för frakt).

'You crack me up little buddy'

Flakmonkey

Ah trevligt, nu känner man sig inte helt dum som inte köpte delarna för sig iaf

Inaktiv

Grymt! Har redan köpt hela säsongen, mycket bra spel hittils! Del 4 e klart bäst.

Skrivet av Dvorak:

Förresten, för alla som köpt säsongen över internet, det ska gå att kunna få det hela på skiva sen har jag för mig (tror det kan vara en mindre summa + för frakt).

Japp stämmer, bara mot frakten faktiskt!

Medlem

Ah, tack för infon JK! Hoppas de lägger ihop alla avsnitt till ett på ett bra sätt... lite tråkigt att behöva installera och stänga av/starta var för sig.

Medlem

kul, ska nog skaffa mig ett ex då, föredrar hederliga skivor


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Va bra, har väntat med att köpa det för jag ville ha hela spelet och inte bara bitarna.

Medlem
Skrivet av Urban_krull:

Givet köp

Helt klart - ser verkligen fram emot den. Har iofs redan klarat episode 1 men valt att vänta på att alla ska släppas på en gång istället för att fortsätta


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar