Spores evolution skakfilmad

Robot
Medlem
Spores evolution skakfilmad

Ååååh. Synd att det var lite svårt att höra vad han sa på vissa ställen och var väl inget direkt nytt men ändå kul att se någon ny varelse skapad ^^


signatur

osv.

Medlem

Längtar efter detta spelet! Hoppas det inte blir försenat till 2008 eller nåt.

Får kolla filmen när jag kommer hem igen, för har inget ljud alls här i skolan

Tänk er detta spelet, fast med cryengine2 eller nåt istället

Medlem

Har för mig att jag sett denna tidigare, fast då i mycket bättre kvalité

Inaktiv

Undrar om de kristna i amerika kommer sätta igång en kampanj för att bojkotta ett spel som lär ut "lögnen" av evolution.

Medlem

Vad är detta för viruslänk FZ lagt upp?? Jag fick upp sisådär 10 installationsrutor för ett program som heter "errorsafe" och att det helt plötsligt skulle scanna datorn. Sitter på jobbet, så det är inte så uppskattat med skumma programinstallationer. Skärpning!

Inaktiv
Skrivet av starboy83:

Vad är detta för viruslänk FZ lagt upp?? Jag fick upp sisådär 10 installationsrutor för ett program som heter "errorsafe" och att det helt plötsligt skulle scanna datorn. Sitter på jobbet, så det är inte så uppskattat med skumma programinstallationer. Skärpning!

Här vare inget sådant iaf. Men jag har en känsla av att jag sett den innan jag med.

Medlem
Skrivet av starboy83:

Vad är detta för viruslänk FZ lagt upp?? Jag fick upp sisådär 10 installationsrutor för ett program som heter "errorsafe" och att det helt plötsligt skulle scanna datorn. Sitter på jobbet, så det är inte så uppskattat med skumma programinstallationer. Skärpning!

Hm, märkte inte av nåt sådant här. Dessutom är det Kotaku. Tror inte de har en massa sånt skräp.

Medlem
Skrivet av mullins:
Skrivet av starboy83:

Vad är detta för viruslänk FZ lagt upp?? Jag fick upp sisådär 10 installationsrutor för ett program som heter "errorsafe" och att det helt plötsligt skulle scanna datorn. Sitter på jobbet, så det är inte så uppskattat med skumma programinstallationer. Skärpning!

Hm, märkte inte av nåt sådant här. Dessutom är det Kotaku. Tror inte de har en massa sånt skräp.

Får upp såna meddelanden nästan varje gång jag går in på deras sida, vilket jag inte gör om inte fz länkar nån nyhet till den sidan då...

1
Skriv svar