CliffyB om designprocessen bakom Gears of War

Robot
CliffyB om designprocessen bakom Gears of War
Inaktiv
CliffyB om designprocessen bakom Gears of War

haha synd att dom skrotade deppen...
skulle va kul om ens teammate skrek "i cant take it anymore" för att sedan skjuta sig i skallen eller bara rusa ut i blyregnet....


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Ingenting om cliffys 19-åriga flickvän? Dvd'n med collectors edition tycktes ju handla till 50% om deras osannolika förhållande.

Andra hälften var en historia om hur förläggaren naturligtvis ville cutta spelets roligaste features.

Medlem

"Gears of War started off as Unreal Warfare, an FPS that would have large scale vehicular-based combat..."

“Gears of War was ultimately the game that we wanted to play,” he said. “…If you want to see a chainsaw in the game, stick with it. Trust your instincts.”

Roliga med råd är att det går aldrig att följa dem. Följ din instinkt och gör det du ville göra från början, men använd en itterativ process så att du kan ändra allt.

Skrivet av Arrax:

"Gears of War started off as Unreal Warfare, an FPS that would have large scale vehicular-based combat..."

?Gears of War was ultimately the game that we wanted to play,? he said. ??If you want to see a chainsaw in the game, stick with it. Trust your instincts.?

Roliga med råd är att det går aldrig att följa dem. Följ din instinkt och gör det du ville göra från början, men använd en itterativ process så att du kan ändra allt.

Jag tror han menade att man ska stå på sig i diskussioner och kriga för det man tror på.
Det betyder dock inte att man inte får ändra sina åsikter allteftersom förutsättningarna förändras...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av MacCoy:

haha synd att dom skrotade deppen...
skulle va kul om ens teammate skrek "i cant take it anymore" för att sedan skjuta sig i skallen eller bara rusa ut i blyregnet....

Hehe, dagens roligaste


signatur
1
Skriv svar