Condemned 2 till Xbox 360 i höst?

Robot
Medlem
Condemned 2 till Xbox 360 i höst?

Gött! Hoppas det kommer till PC senare också, ettan var riktigt, riktigt kul. Läskigt som fan och ett av de bästa närstridssystemen i ett förstapersons-spel.

"Get a close-up on his face!"

Medlem

Kul om det stämmer, men att man inte hört ett dugg och rätt va det är så dyker de upp på en sida som säljer spel, låter inte direkt trovärdigt men hoppas kan man ju alltid göra

Inaktiv

När det kommer till Play.com så pricker dom aldrig in rätt release datum.

Medlem

synd att det inte släpps till pc..jaja...så e det ibland.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Men snälla, gör en nyhet för varje gång en sida som säljer spel ger ett datum.. vanligtvis brukar det vara överdrivet optimistiskt datum också.

Medlem

Ettan var nog ett av dom läskigaste spel jag lirat, någonsin. Ruskigt bra spel fast allt kan verka lite linjärt. Ser fram emot 2:an!

Inaktiv

1:an var riktigt nice. Det lär ju släppas till PC senare misstänker jag.


signatur

War never changes.

Medlem

1:an var riktigt sämst.
VÄLDIGT repetativt. Inget varierande i det man gjorde (puckla på ett psyko KAN göras på massor av sätt, men inte i Condemned). Bra tråkiga miljöer och en story som suger sten.

Tackar vet jag Resident Evil serien (med 3:an som undantag) och Silent Hill 1 & 2.

Till utvecklarna av först Condemned: Gör om gör rätt! >(

Aaahhh! Condemned var ju riktigt najs. Lite pajjigt slut dock.

Inaktiv
Skrivet av Swe.Stars:

1:an var riktigt sämst.
VÄLDIGT repetativt. Inget varierande i det man gjorde (puckla på ett psyko KAN göras på massor av sätt, men inte i Condemned). Bra tråkiga miljöer och en story som suger sten.

Tackar vet jag Resident Evil serien (med 3:an som undantag) och Silent Hill 1 & 2.

Till utvecklarna av först Condemned: Gör om gör rätt! >(

Å du menar att Resident Evil och Silent Hill inte är "repetativt"???

Nä jag tycker att Monolith lyckades med att skrämma skiten ur mig med Condemned. Ska väl tillägas att detta spel SKALL spelas med 5.1 system, minst. Ser fram emot uppföljaren.

1
Skriv svar