Bratz Ponyz fångat på bild

Robot
Medlem
Bratz Ponyz fångat på bild

YES MITT FAVORIT SPEL!

Inaktiv

ÄNTLIGEN!


signatur

War never changes.

Medlem

Tvivlar på att det kommer locka tjejer bara för att den är en söt häst som man kan sätta blommor i håret på framför en ROSA bakgrund.

Problemet med att göra "tjejspel" (om det nu finns något sådant) är ju att det med största sannolikhet är killar som tillverkar dom. Sen när vet killar vad tjejer vill ha?

Inaktiv
Skrivet av djsteffo:

Tvivlar på att det kommer locka tjejer bara för att den är en söt häst som man kan sätta blommor i håret på framför en ROSA bakgrund.

Problemet med att göra "tjejspel" (om det nu finns något sådant) är ju att det med största sannolikhet är killar som tillverkar dom. Sen när vet killar vad tjejer vill ha?

sedan urminnes tider.......tror vi iaf.....

nåja...själv tycker jag att Bratz borde byta namn till SlutZ....så som dom ser ut...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv

hahahaha MacCoy


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Av kommentarerna att döma så är det inte bara jag som blir äcklad


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Shit, jag är rädd nu. Dom där hästarna skulle kunna vara i en aliens film. De ser ju helt missformade ut!

Inaktiv
Skrivet av Dvorak:

Shit, jag är rädd nu. Dom där hästarna skulle kunna vara i en aliens film. De ser ju helt missformade ut!

Neeee sådär ser alla mina hästar ut, det är fullkomligt normalt!

Inaktiv
Skrivet av Psychoholic:
Skrivet av Dvorak:

Shit, jag är rädd nu. Dom där hästarna skulle kunna vara i en aliens film. De ser ju helt missformade ut!

Neeee sådär ser alla mina hästar ut, det är fullkomligt normalt!

Mannen som kunde tala med hästar. Är det du?


signatur

War never changes.

Medlem

Bratz är avskyvärda... dockor för små tjejer med kortkort och sönder sminkade i nyllet. GG på den....


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

1
Skriv svar