Färsk trailer från Conan

Robot
Medlem
Färsk trailer från Conan

Av någon anledning trodde jag att det handlade om MMORPG-spelet.

Inaktiv

Jo samma här faktiskt :(.


signatur

War never changes.

Medlem

Tyvärr tycker jag det ser ut som en dålig God Of War klon. Iofs har de fortfarande ett år på sig att slipa på titeln och hoppas det går lös med massor med sandpapper.. ser riktigt B-igt ut, speciellt animationerna.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Skrivet av Philip:

Av någon anledning trodde jag att det handlade om MMORPG-spelet.

Jag blev också lite överraskad. Men det verkar som att det är på väg 2st Conan spel. Den andra heter Age of Conan och är den det har skrivits mest om.

Mjaaa... blodet sprutade ju friskt iaf.

Medlem

Yeah, trodde också det handlade om Age of Conan. Jobbigt med två så lika titlar. ><.

Det här såg väl inte jätte ballt ut, mycket blod och grejer iof, ser ut som ett ps2-ps3-har-god-of-war-vi-måste-göra-nått-som-360-också-kan-spela. typ \o/ (ser inte alls lika ballt ut iof :/)

Medlem
Skrivet av Mykee:

Yeah, trodde också det handlade om Age of Conan. Jobbigt med två så lika titlar. ><.

Det här såg väl inte jätte ballt ut, mycket blod och grejer iof, ser ut som ett ps2-ps3-har-god-of-war-vi-måste-göra-nått-som-360-också-kan-spela. typ \o/ (ser inte alls lika ballt ut iof :/)

Nu kommer väl det här till PS3 också? Jag tror inte de gör det bara för att mätta 360-spelarnas behov av ett God of War-liknande spel.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

1
Skriv svar