Valve ifrågasätter Microsofts satsning på PC-spel

Robot
Valve ifrågasätter Microsofts satsning på PC-spel
Medlem
Valve ifrågasätter Microsofts satsning på PC-spel

Var det inte valve som sa att vi skulle få episoderna snabbare med det har dom inte lyckats med än.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skrivet av Night Hawk:

Var det inte valve som sa att vi skulle få episoderna snabbare med det har dom inte lyckats med än.

Du väntade inte fem år på EP1 iallafall.

Ska de få ihop ett fullt spel med dessa episoder måste man nog vänta sammanlagt fem år

Nå, nog tjat om episoder. Deras åsikter om "Games for Windows" stämmer rätt bra in på mina egna också. Ett sätt att göra fortsatt reklam för Windows och stänga in utgivare, ett steg i taget. Ja, jag vet att jag målar fan på taket, men vafan

Inaktiv

Den enda skillnaden på Valve och M$ är namnen


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Finns en annan viktig skillnad SgtKelly, Valve har skapat några av de bästa spelen som finns, och troligen det bästa av alla nämligen hl1. Kan inte säga det samma om ms tyvärr.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Att klaga på Microsoft med argumentet att de inte gör några bra produkter (särskilt nu för tiden) är som att ställa sig upp och skrika "HEJ JAG ÄR EXTREMT OKUNNIG MEN TYCKER DET ÄR KUL ATT HA ÅSIKTER OM SAKER OCH TING!".

Medlem
Skrivet av CrazyCow:

Att klaga på Microsoft med argumentet att de inte gör några bra produkter (särskilt nu för tiden) är som att ställa sig upp och skrika "HEJ JAG ÄR EXTREMT OKUNNIG MEN TYCKER DET ÄR KUL ATT HA ÅSIKTER OM SAKER OCH TING!".

Haha faktiskt ganska bra sagt. Men om folk vill sitta med Win98SE och köra Office98 så låt dem


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ WINDOWS 98SE NU DÅ?

det är ju stabillt iaf ?


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Ska de få ihop ett fullt spel med dessa episoder måste man nog vänta sammanlagt fem år

Nå, nog tjat om episoder. Deras åsikter om "Games for Windows" stämmer rätt bra in på mina egna också. Ett sätt att göra fortsatt reklam för Windows och stänga in utgivare, ett steg i taget. Ja, jag vet att jag målar fan på taket, men vafan

Väggen?

Självklart är Games for Windows ett sätt att göra ökad reklam för Vista. Man måste ju ha Vista för att kunna spela dem t.o.m....


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem
Skrivet av skribb:
Skrivet av peak_performance:

Ska de få ihop ett fullt spel med dessa episoder måste man nog vänta sammanlagt fem år

Nå, nog tjat om episoder. Deras åsikter om "Games for Windows" stämmer rätt bra in på mina egna också. Ett sätt att göra fortsatt reklam för Windows och stänga in utgivare, ett steg i taget. Ja, jag vet att jag målar fan på taket, men vafan

Väggen?

Självklart är Games for Windows ett sätt att göra ökad reklam för Vista. Man måste ju ha Vista för att kunna spela dem t.o.m....

Måste ha vista? Så CoH funkar bara på Vista? Vilket skitsnack..
Och utan Ms skulle inte datorer se ut som de gör idag så jag har inget emot dem.. Och de tjänar pengar? well boho, varför tror ni folk startar företag, för att bli av med pengar eller?

Medlem

Arg, my bad. Menar DX10-spel.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem
Skrivet av Struggle:

VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ WINDOWS 98SE NU DÅ?

det är ju stabillt iaf ?

säkerheten på 98 fick vi fint beskriven på skolan
tänk dig att du har en dörrport, och som dörr har du tejpade tidningspapper, och dina fiender är barbariska vikingar... dom kommer igenom den utan att änns försöka...

vet inte hur vista är men det borde vara som att ha en valvdörr istället för tidningspapper
jag köper vista iaf... bye bye

1
Skriv svar