Ny PSP-version innan årets slut?

Robot
Ny PSP-version innan årets slut?
Medlem
Ny PSP-version innan årets slut?

meh, vad ska man göra med sin gamla då, ska den bli utdaterad så snabbt?

Medlem

Tveksamt...

Från John Koller, senior product manager for Sony's PSP

"People have been longing for a PSP redesign. It's not happening. John Koller explained that there are currently no redesign plans,"

http://www.pspfanboy.com/2007/03/09/gdc-07-psp-wont-get-redes...

Medlem

Nä. Jag tror på dig, tunkard. Det lär ju knappast komma någon ny. Med 3:e parts batteri/laddare så fungerar ju PSPn fint. Fenomenalt menysystem i min mening


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

Medlem

"- Möjlig tryckkänslig skärm"

Om det stämmer, så härmar Sony ännu en gång Nintendo.

Medlem

Det PSPn skulle behöva är en till analog spak.

Medlem

skulle va kul om de använde blu-ray skivor i miniformat, nåt i stil med "UMD 2.0".
Och radiuz, ORKA skriva att dom härmar nintendo. Nintendo var ju knappast först med tryckkänslig skärm, eller hur?

Flakmonkey
Skrivet av kabex:

skulle va kul om de använde blu-ray skivor i miniformat, nåt i stil med "UMD 2.0".
Och radiuz, ORKA skriva att dom härmar nintendo. Nintendo var ju knappast först med tryckkänslig skärm, eller hur?

Nintendo var först med ALLT! det är ju spelvärldens viktigaste sanning... trots att det är en fet lögn

Medlem
Skrivet av radiuz:

"- Möjlig tryckkänslig skärm"

Om det stämmer, så härmar Sony ännu en gång Nintendo.

Oh noes Sony har online-stöd på sin Playstation 3. Betyder det att Sony härmar Microsofts Xbox Live!-koncept? :baby:

Medlem
Skrivet av radiuz:

"- Möjlig tryckkänslig skärm"

Om det stämmer, så härmar Sony ännu en gång Nintendo.

Ja för Nintendo kom ju på touch screen. Företag tar alltid av varandra, t.ex. så va ju Nintendo först med rumble, men Sony uppfann CD-skivan som i sin tur utvecklades till DVD och Blu-Ray. Och nu har både Nintendo och Sony skapat nya rörelsekänsliga kontroller, och jag tror bara en kan bli nästa generations standard, men då tror jag mer på sixaxis faktiskt då den trots allt behåller konsoll-andan. Dock så lär ju självklart Nintendo fortsätta med sin teknik, men jag tror MS är mer sugen på sixaxis än blue tooth.

Medlem

Microsoft har härmat internet

Medlem

Ska bli kul o c hur M$ löser sin nästa xbox-kontroll...lär väl bli härmapa så det stänker om det...
(fan va jobbit o skriva på psp...)

Medlem
Skrivet av Philip:

Det PSPn skulle behöva är en till analog spak.

Word!


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

1
Skriv svar