Phil Harrison: "Home var från början ett PS2-spel"

Robot
Phil Harrison: "Home var från början ett PS2-spel"
Inaktiv
Phil Harrison: "Home var från början ett PS2-spel"

gah, vad många PS-nyheter !! händer det inget till xbox eller ids ni inte kika efter ?

Inaktiv

"Home var från början ett PS2-spel"

no shit sherlock!...det syns.....hahahahaa


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Det här sas väl i samma veva som det presenterades? Jag är iaf glad att dom skippade PS2an då nästan ingen hade/har varken en hårddisk eller internet inkopplat. Får hoppas att MS också lanserar något liknande, de skulle behövas en riktigt make over till 360n nu när PS3 får en massa roliga saker.

Medlem
Skrivet av Mahone:

Det här sas väl i samma veva som det presenterades? Jag är iaf glad att dom skippade PS2an då nästan ingen hade/har varken en hårddisk eller internet inkopplat. Får hoppas att MS också lanserar något liknande, de skulle behövas en riktigt make over till 360n nu när PS3 får en massa roliga saker.

MS har ett snabbt och smidigt system jämfört med sony.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av Mahone:

Det här sas väl i samma veva som det presenterades? Jag är iaf glad att dom skippade PS2an då nästan ingen hade/har varken en hårddisk eller internet inkopplat. Får hoppas att MS också lanserar något liknande, de skulle behövas en riktigt make over till 360n nu när PS3 får en massa roliga saker.

MS har ett snabbt och smidigt system jämfört med sony.

Där kan jag inte hålla med riktigt, XMB är bra mycke snabbare och smidigare, dock inte bättre ännu. Home är bara något extra som jag anser inte är någon nackdel direkt.

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av Mahone:

Det här sas väl i samma veva som det presenterades? Jag är iaf glad att dom skippade PS2an då nästan ingen hade/har varken en hårddisk eller internet inkopplat. Får hoppas att MS också lanserar något liknande, de skulle behövas en riktigt make over till 360n nu när PS3 får en massa roliga saker.

MS har ett snabbt och smidigt system jämfört med sony.

Där kan jag inte hålla med riktigt, XMB är bra mycke snabbare och smidigare, dock inte bättre ännu. Home är bara något extra som jag anser inte är någon nackdel direkt.

Exakt, många verkar dock tro att det ersätter den vanliga menyn, vilket det INTE gör. Det är en programvara som man kan använda istället för den vanliga menyn, dock inget tvång och båda systemet kan användas på samma maskin. Läckert säger jag iaf


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

Hur vet du att Home är bättre, har ju inte lanserats och du har formodligen inte testa det heller.

1
Skriv svar