För helvete SVT!!!

Inaktiv
För helvete SVT!!!

Då jag är man (och ej homosexuell) uppskattar jag att kolla på vackra kvinnokroppar lika mycket som vem som helst.
Det pågår ett OS för fulla muggar. Idrott intresserar mig föga (trots att jag är man).
Men det finns ju en gren i OS som heter Beachvolleyboll. Och ja, jag syftar på damdisciplinen.
Sporten hade fyra sändningstider igår och fyra idag. Jag har inte försökt kolla på alla, men när jag har försökt har det varit nåt dravel på istället.
Måttet blev fan i mig rågat med råge innan idag när det klockan 17.00 enligt tidningen inte spelades något annat än damernas Beachvolleyboll.
Vad gör då SVT?
Jo, man sänder ett sammandrag. Av nån jävla ridsport!!!
"Smaken är som baken", säger vissa. Må så vara, men alla hästfetischister därute hade redan fått sitt lystmäte för dagen då tävlingen redan varit.
Ett hästsammandrag istället för dambeachvolleyboll...

Vart i HELVETE är världen på väg?

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Inaktiv
För helvete SVT!!!

Ta ett Chill piller, dude!
Du behöver ju inte bli så extremt arg, jue... Det är ju knappast jordens undergång för att du inte fick sin din älskade BeachVolleyBoll... "Vart i HELVETE är världen på väg?", skrev du.
Det var väldigt överdramatiskt... Om du nu är så extremt ultra mega extremt skit intresserad kan du väl bara gå in på SVT.se, och sedan klicka dej vidare in på "SVT Play"...
Där kan du se ditt älskade BeachVolleyBoll näääääär du vill.

So... Could you please just CALM DOWN!?
Thank you...


signatur

Tack för att du läste detta meddelande.
Jewel, the response to WoW and Wii

Medlem

Jewel:
Och du kan ju sluta ta saker så allvarligt.
En fanatiker är bara en annan sorts ordblind människa

Inaktiv

1. "Jue" är inget riktigt ord.

2. Om du vill att det ska läsas i ett sammanhang bör du sätta ut bindestreck (ser ut såhär: -) mellan ultra och mega, mega och extremt samt extremt och skit, annars tror läsaren lätt att du helt plötsligt börjar ordbajsa, bland annat på grund av att du skriver skit bara sådär huxflux.
Om du har tourettes syndrom ber jag om ursäkt för mitt påpekande.

3. På SVT Play finns det bara reportage, och till råga på allt bara om de svenska herrarna. Kasta inte skit utan att först ha torkat dig själv i röven som jag brukar säga.

4. Avslutningsvis, tycker jag att du, precis som du tycker att jag, överdramatiserar genom att skriva "CALM DOWN!? med enbart versaler.
Sen noterar jag frågetecknet efteråt. Utan att jag har fått svara på frågan om jag kan vara snäll att tänka mig att "CALM DOWN!?" dvs. "LUGNA NER MIG!?" har du skrivit "thank you..." dvs. "tack..."
Att tacka en person för något utan att låta personen ta ställning till vad det är dom måste göra för att mottaga detta tack först tycker jag tyder på en bristande tolerans för ens medmänniskor.


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

1
Skriv svar