Ninja Gaiden Sigma större och svårare än originalet

Robot
Ninja Gaiden Sigma större och svårare än originalet
Medlem
Ninja Gaiden Sigma större och svårare än originalet

Riktigt nice.

En svårighetsgrad till!? AJ aj aj då... jag som hade problem med de andra :>


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Svårare? Det var nog svårt att döda 4 black spider ninjor eller vad dom hette.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

låter najs klarade aldrig det till xbox men lirade det lite och det var najs.


signatur

/_\_/_\
/_\

Inaktiv

Svårare !!?? Enormt bra spel, men jag fick ge upp det för att det var för, just det, svårt... Eller, som jag kanske bör säga, för att jag var för dålig

Medlem

Fan va underbart, ska lätt införskaffas

Medlem

720p...vad 80-tal..
Men blir nog sköj

Medlem

Känns som att det är gjort mest för japaner... ett av Mariospelen (2 om jag inte minns fel) är svårare i Japan och fick förenklas när det skulle släppas för USA/Europa

Jag syftar alltså på att det här kanske är något liknande !


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

ah, Ninja Gaiden är ett av mina favoritspel någonsin och jag måste säga att jag älskar verkligen att de gör spelet ännu svårare

Kommer bli mycket Trial and error ^__^

Medlem

Ninja Gaiden: Black är ett ruskigt bra spel. Dock så tycker inte jag att det är SÅ svårt. Kan ju iofs bero på att jag bara körde det på normal.

PaZ
Medlem
Skrivet av skribb:

Känns som att det är gjort mest för japaner... ett av Mariospelen (2 om jag inte minns fel) är svårare i Japan och fick förenklas när det skulle släppas för USA/Europa

Jag syftar alltså på att det här kanske är något liknande !

Grejen med mario 2 var ju att det inte var ett mariospel från början: http://en.wikipedia.org/wiki/Super_Mario_Bros._2

och det som hetter mario 2 i japan släpptes ju inte alls i usa och europa vad jag vet..

Inaktiv
Skrivet av Cortex:

720p...vad 80-tal..
Men blir nog sköj

Jaså man hade HD tv redan då!

Oj här har man vist levt i skuggan.


signatur

- Jag Står Ensam Med Ett Rostigt Järnrör Omgiven Av Dysterhet I Ett Vitt Tyst Helvete -

Inaktiv

Allt blir inte bättre för att det står 1080p, iaf inte denna generation av konsoller.

Kommer Ninja Gaiden till 360 föresten?

Inaktiv

nice nice..en liten film hade inte varit fel?

Medlem
Skrivet av Dogge:

Allt blir inte bättre för att det står 1080p, iaf inte denna generation av konsoller.

Kommer Ninja Gaiden till 360 föresten?

Ninja Gaiden sigma är väl exklusivt till ps3 men att man utvecklar ett Ninja Gaiden 2 till Xbox 360 har jag läst någonstans.

Inaktiv

klarade inte ens första bossen -_-


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Flakmonkey

Kan ju nämnas att det går att välja lättare svårighetsgrader också... fast samtidigt så blir ju spelet lite sämre då...normal eller högre måste det vara, Ninja Gaiden ska vara en rejäl utmaning

Inaktiv

Svårare!? Väldigt bra spel på xbox men det var så in i helvete frustrerande att de inte ens hade hjärta nog att lägga in en sparpunkt efter bossar. Det mest frustrerande spel jag någonsin kört, väldigt glad att jag inte köpte det.

1
Skriv svar