Ny forumavdelning - Command & Conquer

Robot
Inaktiv
Ny forumavdelning - Command & Conquer

jiihoo!!!

Inaktiv
Medlem
WeX
Medlem

låt skrytandet börja! jag minns när jag spelade Soviet, och Tanya kom men mina mamothtanks bara... haha, å gud vad jag älskar de gamla spelen! Yes!


signatur

Boom headshoot!

Medlem

Trevligt, blir nog rätt användbart när C&C 3 ska spelas online.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Trevligt!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Ahh, det blir att installera First Decade nu...har tröttnat på att köra singelplayer på WoW (gör ju fan allting själv, alltid), kan lika bra spela ett ordentligt spel, själv.

Kan knappt bärga mig till C&C 3 släpps....demot var helt underbart!

Medlem

Yes, fint. Bäst är Tiberium Dawn i min åsikt. Bara så fantastiskt när det kom... musiken, spelvärlden, videosekvenserna... underbart!

'Hehe, tough guy!' och 'I got a present for ya!' sitter fortfarande kvar

Medlem

HAha soft!


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem
Skrivet av Segas:

Ahh, det blir att installera First Decade nu...har tröttnat på att köra singelplayer på WoW (gör ju fan allting själv, alltid), kan lika bra spela ett ordentligt spel, själv.

Kan knappt bärga mig till C&C 3 släpps....demot var helt underbart!

Singel player i wow? De fattar jag inte?

Medlem

gött äntligen får westwood C&C en värdig upprätelse igen bland de levande döda


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Inaktiv

ja tror han menade singel-player i warcraft!

PaZ
Medlem

jag har fan bara spelat wow i single player. Men det är ju för att jag är folkskygg.

För övrigt håller jag med dvorak, Tiberian Dawn är oslaget. "power changes quickly in the brotherhood. more quickly than some people think"

Skrivet av PaZ:

jag har fan bara spelat wow i single player. Men det är ju för att jag är folkskygg.

För övrigt håller jag med dvorak, Tiberian Dawn är oslaget. "power changes quickly in the brotherhood. more quickly than some people think"

Exakt jag älskar när Seth vill att man ska invadera USA och man ser en pistol komma fram och sjkuter honom och vips dyker Kane upp....får gåshud varje gång än idag! 8)


signatur
Medlem

ohh nice man tackar

Medlem

Riktigt härligt, längtar tills C&C 3 släpps. Demot var helt fantastiskt.


signatur

Freshly dared, the half won.

Inaktiv

/cry


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av david_dellblom:

ja tror han menade singel-player i warcraft!

Naj, han menar att han gör allt solo istället för att gruppa Ungefär så tror jag han menade..

Edit: Antagligen fullständigt fel på det


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skrivet av Ankh:
Skrivet av david_dellblom:

ja tror han menade singel-player i warcraft!

Naj, han menar att han gör allt solo istället för att gruppa Ungefär så tror jag han menade..

Edit: Antagligen fullständigt fel på det

Helt fel har du nog inte, jag själv har tvingats solospela när de flesta tyvärr varit idioter som bara är sura och som inte accepterar nya spelare.


signatur
1
Skriv svar