The Sims 2: Året Runt

Robot
The Sims 2: Året Runt

När Electronic Arts för femte gången i ordningen lanserar en expansion till Maxis omåttligt populära realitysimulator The Sims 2 går temat i de fyra årstidernas tecken. Med varma halsdukar, grönskande aubergineplantor och ystra snöbollskrig som nya inslag är det tänkt att hugade konsumenter ännu en gång skall falla till föga för spelet som givit datorsimulerade kärlekshistorier ett ansikte.


Medlem
FZ recenserar The Sims 2 Året Runt

Hur många expantioner släpper inte kossakon EA till Sims 2?


signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

Inaktiv

Och det är överaskande hur många människor betalar pengar för dem.

Medlem

helt ärligt , hur många expantioner finns det till sims? helt galet...

Medlem

Måste grabben en eloge för att överhuvudtaget ha gått med på att testa spelet.

Inaktiv

Haha, sköna FZ-tröjor på simmarna!

Visst är The Sims en jävligt bra spelserie, men den här gången verkar det helt klart vara för tunt.


signatur

"Some peoples' internet should be made read-only"
http://pesnwiki.servehttp.com/

Medlem

Skön recension. Vad jag är mest fundersam över när det gäller sims är, vem fasiken är det som lirar spelen? Menar, EA har helt suvveräna försäljningsnuffror men jag känner inte en enda person som sagt "Hahaha yäss ÄNTLIGEN Sims 2: Året Runt!". Personligen så skulle jag hellre köpt ett akvarium.

Medlem
Skrivet av Edd1e:

Skön recension. Vad jag är mest fundersam över när det gäller sims är, vem fasiken är det som lirar spelen? Menar, EA har helt suvveräna försäljningsnuffror men jag känner inte en enda person som sagt "Hahaha yäss ÄNTLIGEN Sims 2: Året Runt!". Personligen så skulle jag hellre köpt ett akvarium.

Jag känner hur många casualgamers som helst som lirar the sims 2.
Tjejen är en av dem och i våran spelsamling finns det nu 5 expansioner och 4 prylpaket.
The sims är som ett digitalt dockhus...

Inaktiv
Skrivet av Edd1e:

Skön recension. Vad jag är mest fundersam över när det gäller sims är, vem fasiken är det som lirar spelen? Menar, EA har helt suvveräna försäljningsnuffror men jag känner inte en enda person som sagt "Hahaha yäss ÄNTLIGEN Sims 2: Året Runt!". Personligen så skulle jag hellre köpt ett akvarium.

Jag casualgejmar det lite ibland. Mest för att bygga hus och spela spelet "som det inte är tänkt att man ska spela det". Jag utbrast själv "Hahaha yäss!!" när man med tillägg kunde tillåta/neka tillträde till rum för vissa karaktärer. Grym funktion - lättare att bygga mördarhålor, radhus, lägenhetskomplex eller kollektiv.

F.ö är det mest tjejer i bekantskapskretsen som lirar sims. Syrran, styvsyrran, en drös ex. Alla i åldern 20-30 år.

Sims-serien är förbannat välgjorda & finurliga spel. Något annat kan man faktiskt inte komma dragandes med.


signatur

"Some peoples' internet should be made read-only"
http://pesnwiki.servehttp.com/

Några kommentarer:

Första stycket i recensionen är med två gånger.

"Vid sidan av de årstidsrelaterade aktiviteterna - som i de närmaste känns som en lättvindig parantes - är det nya odlingssystemet det enda interaktiva nyheten."

Det ska vara "den enda interaktiva nyheten".

"i synnerhet det i själva verket påminner om en större uppgraderingspatch."

Det ska vara "i synnerhet som det."

Annars välskriven recension rent innehållsmässigt.

Redaktör

Oops.... Det var inte meningen att recensionen skulle publiceras riktigt än (den är inte korrekturläst). Men du gjorde det mesta, Final_Frontier, stort tack för påpekandena. Texten ska i alla fall vara korrad nu.


signatur
Medlem
Skrivet av Edd1e:

Vad jag är mest fundersam över när det gäller sims är, vem fasiken är det som lirar spelen?

kan säga så här, jobbade idag och under den korta öppettiden vi hade i spel butiken han jag sälja 5 st året runt och hade minst ett tiotal tjejer inne som glodde enbart på Sims hyllan samt singstar. Med andra ord, tjejer är sjukt intresserade av sims, det är som en virtuell dokusåpa alt ett virtuellt dock hus som en fyndig FZ medlem skrev.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Mr. G:

Hur många expantioner släpper inte kossakon EA till Sims 2?

Orkar klaga varje gång det är en nyhet om The Sims, kalla det mjölkning eller ej men en expansion visar ju bara att spelet säljer bra och att alla är glada. Jag skulle gärna vilja ha möjligheten att kunna köpa en expansion varannan månad, jag är ju inte tvingad till att köpa den men jag kan om det är något som intresserar mig. Att det bara är The Sims som får alla expansioner är ju bara tråkigt då det inte är något jag spelar

Medlem

"FZ recenserar The Sims 2 Året Runt"
ffs, höll på att få hjärtattack :/
trodde ni hade hittat på nån ny grej där ni recencerar sims2 och dess expansioner 24/7

Äntligen! Sett fram emot ett spel länge där man kan spela KF's eminenta kypare som "sprutar gift på maten" reklam.

http://www.fz.se/bildarkiv/image.php?id=41658

Sen säga vad man vill om Sims och alla dess expansioner men jag anser personligen det inte kan vara annat än av godo att fler börjar spela, främst tjejer.
Det är dags slutgiltigen ta död på den envisa media-myten att dator/tv-spel är någon skum ungdomskultur som skall bekämpas. Att kunna leka och spela är helt enkelt en av de grundläggande saker som gör en sund människa.

Medlem
Skrivet av Katana:

"FZ recenserar The Sims 2 Året Runt"
ffs, höll på att få hjärtattack :/
trodde ni hade hittat på nån ny grej där ni recencerar sims2 och dess expansioner 24/7

lol ^^


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Sims kan faktiskt vara rätt kul att sitta och mecka med när man inte har nåt vettigare för sig.

Medlem
Medlem
Skrivet av Edd1e:

men jag känner inte en enda person som sagt "Hahaha yäss ÄNTLIGEN Sims 2: Året Runt!". Personligen så skulle jag hellre köpt ett akvarium.

that made my day, fyfan trillade av stolen av skratt

Medlem

Gör hellre ett The Sims 3.

I och för sig sägs det att The Sims 3 är under utveckling och att det kommer 2008.

Medlem

Vad har "FZ grälar in våren i..." med recensionen? Jag trodde att The Sims hade gått Postal och blivit våldsamt men icke då...


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

de e kul o elda upp simmarna...muahahaha...
hemma har vi all expansionerna utom husdjur, samt 2 prylpaket.

hoppas sims 3 innehåller nån sorts möbelbyggare ala' spore-editorn....

Inaktiv

ingen kommentar ^^

Medlem

Kan ni inte slänga upp FZ kläderna på filarkivet?

Medlem

Det enda roliga med Sims är att fuska till sig en massa pengar och bruka stora vräkiga kåkar med den dyraste inredningen.

Inaktiv
Skrivet av Mr. G:

Hur många expantioner släpper inte kossakon EA till Sims 2?

vet inte men det kommer komma ut fler sims:(


signatur

*blink*

Inaktiv

det är inte jag som har sims det är min syrra jag har testat kan dom inte ha mer äventyr i sims?:O


signatur

*blink*

Medlem
Skrivet av Zark:

Det enda roliga med Sims är att fuska till sig en massa pengar och bruka stora vräkiga kåkar med den dyraste inredningen.

Visst är det roligt att få massa pengar och bygga och köpa häftiga grejer men är det inte roligt att kolla hur långt man kommer utan något fusk...llr:\


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

1
Skriv svar