Metal Gear 4 säljer som smör i solsken!

Medlem
Metal Gear 4 säljer som smör i solsken!

Metal gear 4 har blivit en dunder succé och blivit hyllat både hos kritiker och spelare. Nu har Konami meddelat att de har sålt nästan 4 miljoner exemplar av spelet. Bara att gratulera Hideo Kojima & Co! Spelet beräknas ha kommit förbi fem miljoner gränsen till årsskiftet.

Källa: http://www.psu.com/Metal-Gear-Solid-4-ships-nearly-four-milli...

#blogg


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Metal Gear 4 säljer som smör i solsken!

Halo 3 sålde 6.4 miljoner exemplar vid release, så speciellt mycket är det inte.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Med tanke på att MGS4 är ett hardcore centrerat spel så är det riktigt bra gjort. Sluta smutsa ned min blogg med din nedlåtande ton!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Önskar verkligen att man hade en ps3a te detta.

Har lirat de andra mgs och det är det bästa story drivena liret jag någonsin kört helt klart

Medlem

Applåder till Kojima och gänget
Vill ha fler MGS spel till PS3.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Applåder till Kojima och gänget
Vill ha fler MGS spel till PS3.

Vill också ha fler MGS spel. Lite sorgligt att man förmodligen inte får se Solid Snake i fler spel, min absoluta favorithjälte.

1
Skriv svar