Unreal Tournament III, förkoll och intervju

Robot
Flakmonkey
Unreal Tournament III, förkoll och intervju
Citat:

a shotgun (alt-firing grenades), the classic railgun (alt-firing electro orbs of some kind),

Humor!

Citat:

For those of you hardcore PC purists, mouse and keyboard controls will be available in the PS3 version through the USB ports on the front of the machine.

yay!

Medlem

Heh han har aldrig spelat Unreal eller var vapen beskrivningen på skoj...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Ja, först fick man intrycket att han var en hardcore UT spelare men sen verkade han aldrig ha spelat det.
Inget nytt som framkom dock, holiday season? är det jullov eller?


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Medlem
Citat:

The damn things can feign death, but I can too

Inget jag har hört talas om förut. Kan ju bli jobbigt om man måste skjuta några extra skott på "liket" för att försäkra sig om att killen är död när man lirar MP (om det nu fins i MP).

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ophe:
Citat:

The damn things can feign death, but I can too

Inget jag har hört talas om förut. Kan ju bli jobbigt om man måste skjuta några extra skott på "liket" för att försäkra sig om att killen är död när man lirar MP (om det nu fins i MP).

Det gör man väl alltid?


signatur
Flakmonkey
Skrivet av spiken:
Skrivet av Ophe:
Citat:

The damn things can feign death, but I can too

Inget jag har hört talas om förut. Kan ju bli jobbigt om man måste skjuta några extra skott på "liket" för att försäkra sig om att killen är död när man lirar MP (om det nu fins i MP).

Det gör man väl alltid?

Det fanns med redan i UT...

Medlem

"Look for Unreal Tournament 3 to drop sometime before the holiday season, and many virtual bodies to start dropping soon after."

Jaja, vi får se da


signatur

Your honour is your life. Let none dispute it.

Medlem

Det var ingen som blev lurad av att någon låtsades dö i UT. Kanske första gången man såg det men inte efter. Enda man använde det till var att lägga sig utom synhåll någonstans eller droppa flaggan med (men jag välkomnar det tillbaka med öppna armar)


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Medlem

"... and an acid blaster similar to the Acid Bomb Glove from Ratchet & Clank (alt-firing a big glob of acid that splatters smaller blobs on contact)"

likt nått vapen från Ratchet & Clank? Varför inte bara säga att den är lik bio-gun från alla UT spel? ;o

Medlem

Mykee för att det är en ärke newb och aldrig spelat UT... "shotgun" Flakcannon*

*Edit: Skäms, Wardancer, skamvrån nästa


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Flak Cannon åtminstone


signatur

Your honour is your life. Let none dispute it.

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av spiken:
Skrivet av Ophe:
Citat:

The damn things can feign death, but I can too

Inget jag har hört talas om förut. Kan ju bli jobbigt om man måste skjuta några extra skott på "liket" för att försäkra sig om att killen är död när man lirar MP (om det nu fins i MP).

Det gör man väl alltid?

Det fanns med redan i UT...

Det fanns till och med med i första Unreal.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Det där med att man kan spela med tangentbord och mus på PS3an lät minsann intressant.

Någon som vet hurrivida det kommer vara möjligt för Xbox 360-, PS3- och PC-ägarna att kunna möta varandra i Unreal Tournament 3?

Medlem

Ingen aning men jag hoppas för PS3 spelarnas skull att man kan förbjuda folk som kör med mus/tangentbord att spela på sin server om man själv bara kör på handkontroll och vill spela mot andra med handkontroll. Och vill du ha spel som är windows -> xbox kompatibla så får du förmodligen skaffa live konto och betala för guld...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

när är holiday season?


signatur

Nämen!

Medlem

Sommerferie i statene antar jeg


signatur

Your honour is your life. Let none dispute it.

Medlem
Skrivet av Philip:

Det där med att man kan spela med tangentbord och mus på PS3an lät minsann intressant.

Japp, då går det ju att spela spelet på console.

Medlem
Skrivet av daC!:

Sommerferie i statene antar jeg

Afaik är det jul dom pratar om...tyvärr :/


signatur

Your words are as empty as your future...

Medlem


signatur

Your honour is your life. Let none dispute it.

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Citat:

For those of you hardcore PC purists, mouse and keyboard controls will be available in the PS3 version through the USB ports on the front of the machine.

yay!

Bra att det kommer, men om man är en "PC purist", varför skulle man då skaffa UT3 till PS3?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Citat:

....would open a radial smorgasbord of firearms that could be selected with the left analog stick.

Sweden Power!!! Wohoo!!!:D

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av Nosnos:
Citat:

For those of you hardcore PC purists, mouse and keyboard controls will be available in the PS3 version through the USB ports on the front of the machine.

yay!

Bra att det kommer, men om man är en "PC purist", varför skulle man då skaffa UT3 till PS3?

För den största anledningen att man är PC purist har med den keffa styrningen av konsoll att göra i 9 fall av 10.

Skrivet av kabex:
Citat:

....would open a radial smorgasbord of firearms that could be selected with the left analog stick.

Sweden Power!!! Wohoo!!!:D

Skrev han på engelska...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Roligt om PS3 kunde bli den första konsolen där FPS funkar för mig. ^^

Inaktiv
Skrivet av rille_001:

Roligt om PS3 kunde bli den första konsolen där FPS funkar för mig. ^^

mm!
vi såg ju hur bra Wii skötte den biten *larf*

Medlem

"As far as graphical appeal, the game looks at least as good as Gears of War or Doom 3 with glitzy lighting galore."

At least?

Medlem
1
Skriv svar