Vinnarna i FZ:s C&C 3-tävling utsedda!

Robot
Medlem
Vinnarna i FZ:s C&C 3-tävling utsedda!

Grattis till vinnarna.


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Ah, hade fel på en fråga.
Men grattis till er som vann!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Coolt, Skulle vilja se vad dom alla vinnarna skrev om Kanes ersättare :P, Men va kul då ses vi på onsdag då


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem

Grattis. Jag hoppas det är krav på att dyka upp på eventet för att få sina prylar etc, då jag vet att det fanns folk som verkligen skulle vilja gå på det

Medlem

grattis! hade rätt på alla svaren men är dock inte speciellt kreativ ;D

Redaktör
Skrivet av Nikie:

Grattis. Jag hoppas det är krav på att dyka upp på eventet för att få sina prylar etc, då jag vet att det fanns folk som verkligen skulle vilja gå på det

Om nån inte kommer lottar vi igen bland de som kom på 11-20 plats, vi försöker få ihop fullt hus.


signatur
Inaktiv

http://img512.imageshack.us/img512/3286/dsc00002oz2.jpg

Och ja, det där gröna är tvättäkta tiberium

Edit: Är för hungrig för att lura ut hur man får thumbs att visas här.

Medlem

grattis till vinnarna

Medlem

Grattis alla vinnare! Vill gärna se lite bilder ifrån eventet sen också.

Synd att man inte vann, hade gärna velat åka och träffa lite utvecklare. Men det är klart, jag vann recensionstävlingen så jag är nöjd.

EDIT: Asch, märkte att jag skrev fel på en fråga. Dune 2 gjordes av Westwood... wikipedia visade inte att dom gjorde Nightmare on Elm street

PS. Min röst på en annan skådis till Kane var Joe Pantoliano... eftersom det finns inget som slår Kucans utseende, Kucan passar verkligen perfekt så då försökte jag komma på någon som var lik.

Medlem

När jag först tog upp kuväret o hörde att de va nå som prassla trodde jag de va mjältbrand


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem
Skrivet av Dvorak:

Grattis alla vinnare! Vill gärna se lite bilder ifrån eventet sen också.

Synd att man inte vann, hade gärna velat åka och träffa lite utvecklare. Men det är klart, jag vann recensionstävlingen så jag är nöjd.

EDIT: Asch, märkte att jag skrev fel på en fråga. Dune 2 gjordes av Westwood... wikipedia visade inte att dom gjorde Nightmare on Elm street

PS. Min röst på en annan skådis till Kane var Joe Pantoliano... eftersom det finns inget som slår Kucans utseende, Kucan passar verkligen perfekt så då försökte jag komma på någon som var lik.

Min röst va på Tobin Bell, han i alla Saw filmerna


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem

usch , ett dumt fel !!!! jag skulle ha vunnit för jag hadde den bäste skådisen i världen istället för Kucan.

Men ett jävla fel

Grattis till vinarna!

Inaktiv
Skrivet av Dvorak:

EDIT: Asch, märkte att jag skrev fel på en fråga. Dune 2 gjordes av Westwood... wikipedia visade inte att dom gjorde Nightmare on Elm street

Haha, jag gjorde samma fel på Dune, blandade ihop det med tvåan. Det första var ju nått tråkigt äventryrsspel.
Kanske inte ska svara på tävlingsfrågor klockan fyra på morgonen i framtiden.

Vad skrev folk på utslagsfrågan?
Jag skrev nått i stil med:

Skrivet av antila:

Britney Spears skulle nog kunna göra rollen, hon har ju rätt frisyr nuförtiden. Vet inte om hon skulle spela rollen så bra dock.

Medlem
Skrivet av PsyX:

usch , ett dumt fel !!!! jag skulle ha vunnit för jag hadde den bäste skådisen i världen istället för Kucan.

Men ett jävla fel

Grattis till vinarna!

Vilken skådis hadde du? och vilken fråga missa du på? (lite nyfiken)


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem

Jag vann inte... VARFÖR!?


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Medlem

:O:O:O:D

Jag valde John Cleese. Motiveringen har jag glömt bort, men den var något i stil med att han endast behövde raka av sig håret för att bli en äkta Kane (mustachen har han ju redan).

Medlem

Finns det och ta reda på hur många de va som tävlade?


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem

Gratulerar.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Frederik Reinfeldt - Inte nog med att han är snaggad, han verkar ju dessutom komma fråen annan planet.

"Annan planet" syftar på att Kane eventuellt inte är från jorden.

Notering: Jag skrev mitt svar som ett skämt, det behöver inte säga något om mina politiska åsikter.

Medlem

Det är moment 22. Har man inte vunnit tidigare så kan man inte vinna.
Så man är chanslös!

Medlem
Skrivet av Vextor:

Notering: Jag skrev mitt svar som ett skämt, det behöver inte säga något om mina politiska åsikter.

Det är lugnt, Han är ett UFO som syns lite då och då men det kan inte förklaras varför.

Medlem

haha fan ocså trodde westwood hade gjort alla dune spelen haha fan va klantigt...

Medlem

Gjorde samma misstag

Inaktiv
Skrivet av Marwin88:

När jag först tog upp kuväret o hörde att de va nå som prassla trodde jag de va mjältbrand

Samma här
Tänkte typ -"Shit, nu har jag yttrat mig på fel ställe igen."

Inaktiv

Grattis till dem som vann, hoppas vistelsen i den Kungliga Hufvudstaden blir trivsam.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Inaktiv

Gratulerar vinnarna.....men SC är bättre!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Inaktiv

Wee!

Jag är Daniel Platt, svarade Edward Norton på Kane, trodde han kunde göra ett schysst jobb! Hoppas att dom från Göteborg etc faktiskt tar sig hit för jippot!

Medlem

Tack så mycket!

Nu har jag glasbitar i hela sängen slet upp brevet och ja... som sagt glas i sängen.... suck

MEN! det var trevligt att vinna trots att jag inte har möjlighet att åka till sthlm :/ .

edit: Jag svarade "James Earl Jones" (han som gör Darth Vaders röst)

resten av svaren var inte så svåra... google är min vän!

/Oscar Samuelsson / Sabel

Medlem

Haha, min inbjudan gick hem till morsan där jag för tillfället inte bor. Hon öppnade inte kuvertet men hon ringde mig alldeldes upprörd och frågade om jag hade beställt knark över internet, hon trodde att det var typ knarkfrön i kuvertet. Givetvis var det tiberiumkristaller.

Grattis till de andra vinnarna.

David Liberson


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

123
Skriv svar