Skaffa hund och barn i Fable 2

Robot
Medlem
Skaffa hund och barn i Fable 2

Jag älskade Fable (1), Ett otroligt bra äventyr. Där du hade makten over din framtid.

HOPPAS bara inte detta hund och gravid kvinna köret tar allt för stor del i Fable 2.

Me no like The Sims: Fable

Medlem

Nice! Fattas bara volvo och en villa då.

Medlem

Molyneux snackar alltid för mycket. Oftast blir inte spelen alls så roligt och häftiga som det från början låter. Jag är skeptisk, men klart, jag hoppas på det bästa.

Medlem

Fable 2 <3, Molyneux snackar om Fable 2 och man får se lite gameplay

http://uk.gamespot.com/pages/video_player/popup.php?sid=61671...

Medlem

Får man bli homo då? Pooslice har för övrigt ramat in det mesta i och med sitt inlägg.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Låter bra!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av skribb:

Får man bli homo då?

Man kunde ju ha homorelationer i Fable så varför skulle Fable 2 vara annorlunda?


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Åhå, najs. Har det varit nått snack om att det ska vara öppet då? Fable skulle väl vara typ "Gör vad du vill, hur du vill!" typ, blev inte mega ballt, var ett kul spel iof, hoppas det här blir kuligare dock.

Inaktiv
Skrivet av Plozz:

Fable 2 <3, Molyneux snackar om Fable 2 och man får se lite gameplay

http://uk.gamespot.com/pages/video_player/popup.php?sid=61671...

Fan vad grym intervju. Den var otroligt mycket mer informativ än nyheten. Väldigt intressant, börjar dregla nästan... Fable 2 <3 <3 <3 <3 <3 <3!

Flakmonkey
Skrivet av Hypnosos:

Fan vad grym intervju. Den var otroligt mycket mer informativ än nyheten. Väldigt intressant, börjar dregla nästan... Fable 2 <3 <3 <3 <3 <3 <3!

Det som är mest intressant med hela Fable 2 är hur folk fortfarande suger in allt det som Molyneux säger som om det vore sanningar... Man ska ju snarare ta det han säger och sen skala bort hälften för att få en aning om hur spelet kommer bli i slutändan

Medlem

Mjo Molyneux är ingen man ska lita på för 5öre, mannen är ju spelvärldens Pinocchio. Men även en lögnare kan skapa underbara spel, men som sagt, tro inte på allt han säger

Medlem

"du kommer kunna inleda relationer i Fable 2. Detta kan i slutändan leda till att du eller din partner blir gravid" Hmm så att om man spelar en Kvinno karaktär, så kan man bli med barn och gå runt i skogarna och döda monster medans man är i typ 8-9 månaden? fan vad ja skulle skratta åt det!.

Medlem
Skrivet av Loading:

"du kommer kunna inleda relationer i Fable 2. Detta kan i slutändan leda till att du eller din partner blir gravid" Hmm så att om man spelar en Kvinno karaktär, så kan man bli med barn och gå runt i skogarna och döda monster medans man är i typ 8-9 månaden? fan vad ja skulle skratta åt det!.

Föreställ dig sen att du ska föda mitt i skogen samtidigt som du slåss mot 20 troll..

Medlem

Tycker det första Fable till PC var mest tråkigt, efter all hyper jag hörde om det blev jag riktigt sugen. Sedan när man satt med det i handen och spelade så vad det ju inte mer än average RPG. Varken storyn eller gameplayet revolutionerade.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av Plozz:

Fable 2 <3, Molyneux snackar om Fable 2 och man får se lite gameplay

http://uk.gamespot.com/pages/video_player/popup.php?sid=61671...

Gah, blir helt galen på bakgrundsmusiken.

Anyways, älskar Fable. Blir ett lätt köp det här.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av AgamemnoN:
Skrivet av Loading:

"du kommer kunna inleda relationer i Fable 2. Detta kan i slutändan leda till att du eller din partner blir gravid" Hmm så att om man spelar en Kvinno karaktär, så kan man bli med barn och gå runt i skogarna och döda monster medans man är i typ 8-9 månaden? fan vad ja skulle skratta åt det!.

Föreställ dig sen att du ska föda mitt i skogen samtidigt som du slåss mot 20 troll..

HAHAHAHA!

Inaktiv
Skrivet av Plozz:

Fable 2 <3, Molyneux snackar om Fable 2 och man får se lite gameplay

http://uk.gamespot.com/pages/video_player/popup.php?sid=61671...

Respect to Peter Molyneux, han har gjort sina misstag men han postade till och med på forumet och bad om ursäkt till communitien och jag kan inte vara arg på en spelutvecklare som revolutionerar så som han gör.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Tycker det första Fable till PC var mest tråkigt, efter all hyper jag hörde om det blev jag riktigt sugen. Sedan när man satt med det i handen och spelade så vad det ju inte mer än average RPG. Varken storyn eller gameplayet revolutionerade.

Mm håller med sen att man åldrades alldeles för snabbt gjorde ju inte saken bättre typ gammal gubbe efter några timmars spelande.

Inaktiv

Varje gång jag lyssnar på Peter Molyneux och hans senaste spel så vill jag alltid köpa dem direkt. Han är en magisk människa.

Inaktiv

Han vill ju ändå så mycket med sina projekt men sedan DK2,s dagar har han väl inte gjort nåt som är i samma klass :/

Medlem

Men shit va jobbig han va åh lyssna på! Sitter åh smackar heeela tiden. Ja blev fan bara irriterad haha.. fast spelet verkar intressant. Gillade 1:an. Ser dock inte något magiskt med Peter som andra säger.

Medlem

Jag tycker ändå det mesta Molyneux spottat ut är hyfsade grejer ändå. Jag har haft kul med samtliga spel iaf, sen att han missuppfattat konceptet "underpromise & overdeliver" och gör tvärtom är ju en helt annan femma.

Medlem
Skrivet av bleak:

Han vill ju ändå så mycket med sina projekt men sedan DK2,s dagar har han väl inte gjort nåt som är i samma klass :/

Dungeon Keeper 2 är något som Molyneux inte hade något med att göra, va nån annan på Bullfrog som gjorde det. Själv så sitter jag och hoppas på att dom nån gång kommer meddela om att B.C. kommer till 360n, fattar fortfarande inte varför dom la det på hyllan

Medlem

Föredrar när utvecklare startar upp ett lir på vita duken och låter pressen se själva vad spelet går för, istället för att snacka massa bullshit.

Inaktiv

Fable2 goes Sims? ^^...Ja Fable 1 var ju kul hoppas Fable 2 bli lika bra

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av skribb:

Får man bli homo då?

Man kunde ju ha homorelationer i Fable så varför skulle Fable 2 vara annorlunda?

Vet inte, men de snackade ju om graviditet om det. Visst, heterorelationer är ju betydligt vanligare, men för mig lät det som att det var den enda möjliga förhållandetypen... jeje. Tröttnade ändå på Fable efter några uppdrag åt Guildtjafset.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Fable som skulle vara så extremt fritt o valmöjligheterna som skulle skapa ens karaktär..
Blev itne så jävla fritt och vem som helst kan väl skapa ett spel där vissa sker ger + o andra - poäng, sedan ändras spelets efter hur många poäng man har.
Det fria i spelet fatta inte jag, man styrdes ju av vägarna man kunde gå på. Kunde ju ffs inte ens gå ut i landskapet, förutom där det fanns något att göra.

1
Skriv svar