Sjuk eller inte???

Inaktiv
Sjuk eller inte???

Jag vaknade imorse, klockan 06.29 för att va exakt och kände mig allmänt risig.
Ni vet, förkyld, varm och med en spyklump i halsen.

Faan, tänkte jag för mig själv då detta skulle innebära två saker:

1. Jag skulle inte kunna gå på Karl-Oskar dagarna, vilket ju är årets stora happening i Växjö. Plus att Martin säkert skulle tro att jag bailade från hans fest då det vart ett jävla liv om vems fest man skulle gå på.

2. Jag skulle säkert bli tvungen att sjukskriva mig från jobbet imorgon, vilket hade vart jävligt synd då söndagsnätter är dom arbetspassen då man tjänar överlägset bäst. Plus att jag inte har varit sjuk och frånvarande från jobb/skola/militärtjänst på över 5 år vilket jag sätter ganska mycket stolthet i, särskilt med tanke på att så kallade "sjukskrivningar" för att man inte orkar/vill jobba eller har nåt viktigare för sig är väldigt vanligt på mitt jobb. Så då skulle säkert min arbetsgivare inte tro att jag var sjuk på riktigt heller, utan bara bakfyllesjuk från gårdagens festande.

Men så helt plötsligt slog det mig som en utlösning i Ashley Blues ansikte.
Jag hade som vanligt gått å lagt mig med öronproppar då min bror har rummet bredvid och alltid är uppe längre än mig (jävla WoW-knarkare). Helt plötsligt fick jag för mig att öronpropparna var det onda, att om jag tog ut dom så skulle jag tillfriskna. Sagt och gjort, ut med propparna.
Somnade om som en stock, vaknad igen vid 12.00 och kände mig frisk, vilket jag fortfarande gör.

Märkligt var ordet.

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem
Sjuk eller inte???

"Men så helt plötsligt slog det mig som en utlösning i Ashley Blues ansikte."

Du är nu min gud tack vare det uttrycket.

Inaktiv

Haha, tack så mycket.
jag skulle själv klassa mig som en VÄLDIGT störd människa, ska försöka släppa fram det lite mer i bloggen


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

1
Skriv svar