Nya bilder från Vistaversionen av Halo 2

Robot
Medlem
Nya bilder från Vistaversionen av Halo 2

Snyggare än xbox versionen... men långt ifrån dagens grafik.

Inaktiv

Grafiken börjar kännas hyfsat gammal och ful.

Inaktiv

Helvete vad fult ljus!

Medlem
Skrivet av chopstiks:

Helvete vad fult ljus!

Hehe, håller med, ser ut som Half-Life typ.

Inaktiv
Skrivet av iOWa:
Skrivet av chopstiks:

Helvete vad fult ljus!

Hehe, håller med, ser ut som Half-Life typ.

Half-Life har snyggt ljus! Inte bara nån sorts konstig ambient som det här verkar ha :/

Medlem

Hold x to swap for Battle Rifle??


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Ointressant, spelet lär garanterat inte inkludera co-op så då finns det ingen anledning att skaffa det heller =/

Medlem

ZZZZZZZZZzzzzzzzzZZZZZZZzzzzzzzzzzzzz

Medlem

Inte ens Coop finns med, stort ZZZzzz på det här spelet.

Inaktiv
Skrivet av Zelaxe:

http://www.webhallen.com/prod.php?id=67030

Medlem

Stor mening att sitta och lira Halo 2 på datorn om man ändå använder en gamepad.

Medlem
Skrivet av KnäckeHäxan:

Stor mening att sitta och lira Halo 2 på datorn om man ändå använder en gamepad.

Ca 2500 kr stor anledning.

Medlem
Skrivet av Tengil:
Skrivet av KnäckeHäxan:

Stor mening att sitta och lira Halo 2 på datorn om man ändå använder en gamepad.

Ca 2500 kr stor anledning.

En vanlig xbox kan du köpa för 900.

EDIT: Gramatiskt fel.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Jag skulle nog säga att det är smartare att skaffa en xbox för typ 900kr (tror Game tar så mycket... inkluderar spel också tror jag) + Halo 2 för en hundring. Då får man spelet så som det är gjort att det ska spelas, plus co-op med polare (kräver extra handkontroll däremot). Men men, det är bara min åsikt.

Medlem

Eller så skiter man i det här och lirar Halo 3 på 360 snart nog.

Medlem
Skrivet av Dvorak:

Jag skulle nog säga att det är smartare att skaffa en xbox för typ 900kr (tror Game tar så mycket... inkluderar spel också tror jag) + Halo 2 för en hundring. Då får man spelet så som det är gjort att det ska spelas, plus co-op med polare (kräver extra handkontroll däremot). Men men, det är bara min åsikt.

Om man inte har Vista så är det väl de billigaste alternativet, men har man Vista så anser jag att det är jävligt onödigt att skaffa en Xbox enbart för att kunna lira coop med polarna.

Enligt mig så är grafiken bra mycket bättre än till Xbox, dock kanske inte lika snyggt som många av dagens spel men vad spelar de för roll, man lirar Halo för att det är kul och inte för att det är snyggt.

Medlem

Jo, men jag tänkte mer på om man inte hade Vista. Och ja, grafiken är snyggare på PC versionen.

Inaktiv

amahgaad, lite suddiga texturer där alltså :\

Inaktiv

grafiken är inte allt, halo 1 till pc är äckligt roligt fortfarande trots äldre grafik.

Medlem

Dagens ungdomar, dom skulle inte klara av att spela Super Mario på 8-bitars. Grafik är inte allt. Story äger över grafik.

Edit: Skulle ha nämnt ett annat spel då Super Mario inte direkt har en bra story.

Medlem

Pinsamt kassa texturer för att göra reklam för Vista.

Man ser tydligt att det håller konsollkvalitet


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

ärligt, vem fan vill köpa? och varför marksnasför dem spelet som "Vista blabla bla" det är ju inte ens DX10...

Medlem

Vem bryr sig om halo 2 till pc??? Halo spelen är några av få FPS spel som passar sig bättre på xbox/konsoll än pc. Älskade Halo 1 på xbox, men samma spel på pc hade inte i närhet samma känsla som xbox versionen!?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Dom flesta förväntar sig nog lite mer av grafiken om det nu skulle vara för vista...Men visst Story och känsla är viktigare än grafik

Medlem

är det vista exklusivt eller?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

är det vista exklusivt eller?

Oh yes, lite små onödigt anser jag men eftersom spelet inte verkar ha Co-op precis som Halo (PC) så kommer nog folk inte bry sig.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

1
Skriv svar