The Elder Scrolls IV: Shivering Isles-film

Medlem
The Elder Scrolls IV: Shivering Isles-film

Öh det är ju ett C&C3 clip. :S

Medlem

Blev jävligt fundersam när jag såg EA-loggan, haha.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Skägg.
10 Chambers

ja, det är något vajsing, http://www.fz.se/filmer/?id=154 så länge


signatur
Skägg.
10 Chambers

Nu ska allt vara i ordning!


signatur
Medlem

Oblivion verkar ha svårt att göra uttrycksfulla scener på avstånd, mycket stelt. Köper väl iaf bara för man har 1an och vill fortsätta

Medlem

Fan vad man längtar!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Skribent

Hm, har de fortfarande bara råd med en röstskådespelare?

Medlem

vill ha.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

som vanligt....
Snyggt, polerat.

... Linjärt, stelt och lite plastigt. Stadsborna går som om de hade nåt uppstucket där solen inte skiner.
Att de ens bryr sig om att visa stridssystemet?.
Kan det faktiskt ha undgått dem att tillochmed deras fans avskyr det?
Jag tycker det är ganska arrogant att låta det vara som det är när det fått sån kritik.
I ett spel där man säkerligen kommer spendera 90% av tiden med att hugga ner fiender och/eller vänner kan mn tycka att det borde finnas en viss variation i metoder... men icke.

Medlem

Ooh, blir najs det här. Man kommer kunna använda sin Oblivion karaktär i Shivering Isles? ... eller? ;o

Medlem
Skrivet av bastard:

Hm, har de fortfarande bara råd med en röstskådespelare?

Med tanke på att dom använder kända skådespelare som Patrick Stewart, Sean Bean och Terence Stamp plus några fler kända personer så är det inte så konstigt att en del får spela fler karaktärer.

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av bastard:

Hm, har de fortfarande bara råd med en röstskådespelare?

Med tanke på att dom använder kända skådespelare som Patrick Stewart, Sean Bean och Terence Stamp plus några fler kända personer så är det inte så konstigt att en del får spela fler karaktärer.

Vilka? :/

Men det blir nog bra det här, sitter och går igenom hela spelet igen nu bara för att komma ikapp lite i story etc

1
Skriv svar