Nya filmer från Crysis

Robot
Medlem
Nya filmer från Crysis

SÅÅ jävla värdelösisch att ladda där ifrån! Tankar typ 5kb\s :/

Medlem

drar båda filerna i 165KBps vardera från planetmirror-saken, är väl dugligt.

edit: heeeelvete vilken fin explosion i slutet!

Medlem

Vad tusan heter den torrentsiten om lägger upp spel-filmer och demos? Brukar alltid få höga hastigheter därifrån men minns inte adressen.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Inaktiv

thepiratebay?

Medlem

Sugsida att ladda ner ifrån. Fullständigt oseriöst att ens lägga upp det på en sådan skitserver.

Medlem

Jag säger bara JAG MÅSTE HA DETTA SPEL ! Riktigt nice editor också

Medlem

GameUpdates.org

Fett bra som när typ C&C3 demot dök upp bla,
Inget piratgrejs heller på sidan.

Medlem

Insane säger jag bara.

Medlem

Ord som kan passa att beskriva Cryteks senaste plattform: OMFG, överjävligt snyggt, fabulöst osv.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem
Skrivet av Katana:

edit: heeeelvete vilken fin explosion i slutet!

instämmer, SJUKT EXPLOSION! Såg ut som en äkta explosion. Jag är DJUP imponerad, sjukt imponerad. ABSURT. Kan inte sluta säga ena hyllningen efter den andra. Denna video bokstavligt blowed my mind. Blev också mycket imponerad av hur AI karaktärerna rörde sig otroligt realistiskt! Har länge längtat efter att de ska röra sig normalt. nu äntligen blir det verklighet!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

haha bra att ni slänger ett tipstack till laxen annars vet man aldrig vad han tar sig till ^__^

Medlem

U know me^^


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

tackar laxxen. går inte snabbt men till skillnad från de andra länkarna så funkar det iallfall.

Medlem

okej det var mäkta mer imponerande än alpha filmerna


signatur

Nämen!

Medlem

Jag tycker det är häftigt i den andra filmen där dom visar SDK verktyget, hur enkelt det verkar att skapa saker och ting. Träd, vägar, byggnader, grottor osv

Skulle va kul att göra en egen bana:)


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Riktigt snyggt spel, ser fram emot detta, även fast jag förmodligen inte kommer ha "riktigt så vackert"

Laxen man kan ju hoppas på att dom släpper sin SDK, vore rätt nice till MP


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jag får bahagliga rysningar när jag ser explosionen på slutet, omg!

När exakt släpps detta? Vet inte om ni sett när de gröper ut en grotta ur ett berg i realtid med editorn, några sekunder så har man gjort en grotta med skuggor, ljus texturer shaders osvosvosv.. Explosionen fick mig att rygga bakåt, känner sig ganska liten där kan jag tänka mig!

Medlem

hur många game of the year awards tror ni dom komemr få, kanske en poll för FZ?

satte nästan i halsen när jag såg på första trailern. så äckligt snyggt. men frågan e hur snyggt det kommer bli i multiplayer när folk ska hoppa å slänga sig raklånga i luften

ett problem som uppstår när det blir så här snyggt är att om det är nånting som inte är helt perfekt så sticker det ut.
tex om läppsynkningen inte är EXAKT som i verkligheten så märks det OM allt annat är korrekt.

nu verkade läpparna röra sig bra i just crysis men när tanken körde in i huset så såg mana tt det fanns mycket att hämta men det tänker man nog inte på ingame när man ligger å trycker i nåt skjul och tror att man är säker och sen så blir man överkörd.

Medlem

Hur skalar grafiken i MP? Man vill ju helst inte att dom som kör på ultra low slipper massa vegetation så dom ser bättre t ex. Det är väl det enda frågetecknet jag har, annars är jag bara så sjuuuuukt impad!


signatur

What are you waitin' for... Christmas?

Medlem

inget tipstack till mig dock jag är väl med flera hoho! PC rules agaaain! älskar när han plöjer skog med minigun och självklart atombomben i slutet.. fy faaaaaaaaan vad jag längtar!!


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

läskigt snygg explosion i slutet där undrar hur det skulle se ut om en sån explosion gick av i skogen, alla träd blåses bort och så
vill se! och vill spela nu!

Medlem

Fyyyyyyfan vad snyggt, fick bånge direkt vid explosionen där.

Medlem

Har skippat hypa om detta lir ett tag nu, men efter att ha sett tech demon samt banbyggar läget "what u see is what u play" så fick jag bånge.

Explosionen var inte heller den att leka med, alltså förstå trycket och känslar när man står där med en stor wide skärm och feta högtalare med hög volym. Swooooooooooooooosch.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv

till skilnad mot det som visats på ps3 och xbox360 så känns det här "next gen".

/360-ägare

Medlem

Lagom fet explosion. Gemigcrysis.nu


signatur

tjenare!

Medlem

väldigt snyggt och verklighets troget


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

12
Skriv svar