Oblivion Playstation 3-filmat

Robot
Medlem
Oblivion Playstation 3-filmat

Snyggare än 360 var det absolut inte iaf!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

svårt att se på bilderna måste jag säga. bättre ge ett uttalande när man få sätta sig ner och spela det själv.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

shit orka kolla filmer på ett år gammalt spel där utséendet är indentiskt med några omärkbara skillnader


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

samma skräp som på PC och 360


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Lätt att man köper det till ps3an, orka spela rollspel på pc

Medlem

Grafiken är bättre till PS3, texturerna är skarpare på längre distans, vilket även går att modda till PC om jag inte minns helt fel. Sen är det väl mest små förändringar och att alla addons är inlagd från start.

Medlem

Farsans sitter och lirar spelet som en tok och det är bara min dator som pallar av spelet. Han nästan ber mig att dra och repa eller till tjejen bara för att han ska kunna spela.

Man kanske ska köpa ett ps3 + oblivion till han.

Medlem

Oblivion spelas bäst med mods, det håller jag med om. Men det förändrar inte faktum att jag spelade utan mods första gången jag klarade igenom alla quests i spelet, och jag klagade inte då.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Blir jue lite sugen på spela lite, o kanske klara main quest (är skit hög level alldeles för tidigt så det är mäktigt jobbigt).

KoP
Medlem
Skrivet av WaltX:

Snyggare än 360 var det absolut inte iaf!

Svårt att dra den slutsatsen pga en film. Men vad skulle det spela för roll om det nu skulle vara så? Det är ju samma spel = samma nöje. Tycker det
för övrigt såg ganska identiskt ut.

Flakmonkey

Skilnaden, enligt Bethesda, är att laddningstiderna är betydligt kortare då de kan utnyttja HDDn i PS3, samt att det är bättre drawdistance... läste det i någon intervju, men är lite för trött för att leta upp den ^^

Inga stora grejer, men som sagt det är ju samma spel som vilket annat multiplattformspel som helst, inte som att de gör om alla texturer och modeller...

Inaktiv

Hmm fundera på PC versionen.

Medlem
Skrivet av lapa:

Farsans sitter och lirar spelet som en tok och det är bara min dator som pallar av spelet. Han nästan ber mig att dra och repa eller till tjejen bara för att han ska kunna spela.

Man kanske ska köpa ett ps3 + oblivion till han.

Är ju billigare att köpa en 360 + Oblivion. Har för mig att Oblivion inte ens kostar 300kr till 360n nu.

1
Skriv svar