Code of Honor - demo och film

Robot
Medlem
Code of Honor - demo och film

*snark* vilken lågbudget spel. nej tack.

fast tack för nyheten FZ


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Håller med föregående talare; zzzzzzz. Ser totalt ointressant ut.

Inaktiv

synd ändå, menar skulle ju kunna bli ett riktigt bra spel om man bygger det på främlingslegionen. men då ska det väl vara utvecklare med yrkesstolthet ialf.

Inaktiv

Spelar väl ingen roll om fransmän är bra på att kriga eller inte, i och med att de flesta i främlingslegionen är från utlandet?

Tycker det verkar helt ok på filmen, ska ta och prova demot.

Medlem

Det var kul att lira demot , kändes mycket realistiskt i öknen och vapen ljudet var mycket bättre än BF2.

Det finns mer demo på andra spel på utgivaren hemsida
http://www.city-interactive.com

Medlem

Ett spel som har ett namn som innehåller 'French' kan inte vara bra

Får nog ta och prova ändå.

Vilket skräp! Bottbetyg på allt enligt mig, mer känsla i flashspel gjorda på 20min.. Soldatsimulator?? Vafasen vart det ett pack chimpanser som gjort spelet?

Blä! trodde det var nya call of duty, men detta var en riktig skitdemo. Så svinigt att tusentals kommer slänga ut 500kr på något så här dåligt. Helt otroligt att det är möjligt att göra så dåliga spel.

Medlem

Efter ett sådant uttalande måste man bara testa demot.

Inaktiv
Skrivet av chopstiks:

Spelar väl ingen roll om fransmän är bra på att kriga eller inte, i och med att de flesta i främlingslegionen är från utlandet?

Tycker det verkar helt ok på filmen, ska ta och prova demot.

var inte det jag pratade om. gör om gör rätt.

Medlem

Rätt synd att spelet ser så svagt ut, idag förväntar jag mig att fienderna ska dö på ett bättre sätt än att det ser ut som det blir slagna med en knytnäve, när någon trycker i ett magasin kulor i honom.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

lol vicket 2001 spel


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Inaktiv

Arrgghh vad dåligt demot var! Det kändes som en riktigt dålig kopia av första Delta Force, LADDA INTE NER SKITEN.

Medlem

viva la legion!

Medlem

Filmen påminde lite om Project IGI (eller hette det bara IGI?) om någon minns det spelet.

Medlem

igi var bra, det här spelet var skräp. demot var verkligen riktigt uselt.

Medlem

Ser ut som CS imo, snabbast i världen på att ladda om.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Tyckte demot var lite underhållande iaf
Jag tänkte också lite på Project IGI samt Delta Force medan jag spelade fast detta var ju långt ifrån lika bra.


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Rätt synd att spelet ser så svagt ut, idag förväntar jag mig att fienderna ska dö på ett bättre sätt än att det ser ut som det blir slagna med en knytnäve, när någon trycker i ett magasin kulor i honom.

Säger inte att demot är bra, men du har nog tittat för mycket på film. Folk flyger inte 4meter bakåt även om nån skjuter dem med en hagelbrakare på nära håll. När nån blir skjuten så faller faktiskt folk bara ihop.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Gnällspikar. Jag tyckte det såg bra ut. Dessvärre pungade jag ut 450:- (EB games e fan alldeles för dyra nu. Skräpbutik!) igår på Armed Assault så det blir inget köp på ett tag.

Medlem
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av KlosterKatten:

Rätt synd att spelet ser så svagt ut, idag förväntar jag mig att fienderna ska dö på ett bättre sätt än att det ser ut som det blir slagna med en knytnäve, när någon trycker i ett magasin kulor i honom.

Säger inte att demot är bra, men du har nog tittat för mycket på film. Folk flyger inte 4meter bakåt även om nån skjuter dem med en hagelbrakare på nära håll. När nån blir skjuten så faller faktiskt folk bara ihop.

demot var verkligen inte bra, och fienderna flög visst iväg ibland när de dog. problemet var att de flög helt ologiskt, hellre att de flyger överdrivet än att de flyger "fel", vilket de gjorde här.

Skrivet av moberg:
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av KlosterKatten:

Rätt synd att spelet ser så svagt ut, idag förväntar jag mig att fienderna ska dö på ett bättre sätt än att det ser ut som det blir slagna med en knytnäve, när någon trycker i ett magasin kulor i honom.

Säger inte att demot är bra, men du har nog tittat för mycket på film. Folk flyger inte 4meter bakåt även om nån skjuter dem med en hagelbrakare på nära håll. När nån blir skjuten så faller faktiskt folk bara ihop.

demot var verkligen inte bra, och fienderna flög visst iväg ibland när de dog. problemet var att de flög helt ologiskt, hellre att de flyger överdrivet än att de flyger "fel", vilket de gjorde här.

lol de ska ju inte flyga alls. Flygförbud för alla döda ting för böveln


signatur
Inaktiv
Skrivet av ActOfWar:
Skrivet av chopstiks:

Spelar väl ingen roll om fransmän är bra på att kriga eller inte, i och med att de flesta i främlingslegionen är från utlandet?

Tycker det verkar helt ok på filmen, ska ta och prova demot.

var inte det jag pratade om. gör om gör rätt.

Tror nog att chopstiks syftade på nyhetstexten.
Gör om, gör... nä.

edit: Demot sög btw


signatur

http://folding.stanford.edu/ - Låt datorn göra något vettigt när du inte använder den själv.

Medlem

Det här är det typiska dussinspelet! Dessutom lågbudget. Nä, usch.

Inaktiv

Jag har vart intresserad av Legionen i ett par år nu och blev minst sagt intresserad när jag hörde att det skulle komma ett spel baserat på detta förband. Blev riktigt besviken på detta spel. Det första som slår en när man börjar spela är att grafiken är cirka 5 år gammal.. Spelkänslan är t.o.m sämre än CS som nån nämnde som jämförelse Vapenljuden är väl det enda jag skulle kunna tänka mig att godkänna. Röstskådespeleriet var det väl inget alltför stort fel på OM det hade varit till ett spel som innehåller amerikanska förband! Värre amerikansk brytning på huvudpersonen får man leta efter, de hade åtminstone kunnat fixa lite fransk brytning på engelskan eller helt enkelt kört Franska rakt igenom med undertext, det hade ökat känslan IMO. Måste anmärka på uniformerna också.. Dessa liknar mest de som används av Amerikanska special förband och inte Legionens. Det enda som gör så att det syns att det är en Legionär är den gröna baskern och FAMASen i näven

Legio Patria Nostra!


signatur

Asus P5Q Deluxe | E8500 @ 3.8Ghz | Corsair XMS 2x2048Mb 800Mhz | Sapphire Radeon 4870X2 | Corsair TX750W | Creative X-Fi Xtreme | Windows Vista 64

1
Skriv svar