Demo av Penumbra: Overture ute

Robot
Medlem
Demo av Penumbra: Overture ute

Detta måste väl vara final demo? har redan spelat tror jag 2 versioner tidigare..

Medlem

Hmm. Bara 125 MB? Aja, återkommer med kommentar om demot.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

ballt! gillar rörelsefunktionerna.. när man drar med musen o så.. Lite småläskigt också


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

De förra var väl deras techdemo? Blir kul att testa, laddar hem nu.

Inaktiv

Ruggigt snyggt när man drar på allt på max!
Någon mer som det hänger sig för precis efter båthytten? Det dyker upp snö och lite text, men sen så kommer ett error-meddelande.


signatur
Medlem

Ah, hoppade till där en gång. Grafiskt så var det vackert, massa ögongodis. Noiseeffekten var nog lite jobbig... Synd bara att "fienden" såg vääldigt stel ut.

Medlem

Något jag älskar är hur saker som skåp och låder känns tunga när man drar i dom. Har inte tid att köra demot än, mitt uppe i Sam & Max Episode 4.

Medlem

Ska bli spännande, ska genast testa!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Ah! Det fanns t.om. en specifik fix till mitt problem, http://support.frictionalgames.com/entry/53/


signatur
Medlem

Nepp, inget för mig. Kontrollerna tog död på spelet, tyvärr.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Hmm, hade demot fortsatt i stil med i den lilla hytten man startar i så hade det antagligen varit ett givet köp för mig. Men det ser ut att spåra ur lite. Detta spelet skulle göra sig så bra om det var en verklighetstrogen touch på det hela, man gick ur sin hytt - kom ut i en mindre halvnedgången båt där man gick och snackade lite med kapten, sprang några ärenden - gick på grund, var tvungen att ta sig ut och fann en ö med en lucka, i luckan finns saker att reparera båten, men även lite lik och tjafs.

Ja, det blir lite av ett annat spel, man kan inte få allt.


signatur
Medlem

Helskön kännsla i spelet, kändes lite stelt när man bankade med hammaren bara

Medlem

Fin pudel i slutet måste jag säga.. Dock inget för mig ganska segt att röra sig och lösa mysterier i ett skräck spel är lite dubbel gympa för hjärnan.

Medlem

Tankar ner detta och lägger det i mappen med spel jag ska testa när jag uppgraderat, jag tror inte det kommer flyte något vidare på ett 7300gs. :/


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

väldigt mysigt och snyggt spel! fienden såg förrståss lite stel ut, och det var lite jobbigt att svinga hammaren, men alla andra kontrollen var underbara. kommer det släppas i butik? isåfall är det inte helt omöjligt att jag köper det.

Medlem

Hm nytt demo? Fast det låter inte lika ballt som det förra, på en båt? Det demot jag körde skrämde skiten ur mig 8gånger värre än doom 3 o fear ihop. Mest tack vare att det inte är "plötslig attack bakifrån" skräck i penumbra, utan mer atmosfär och så.

I det "första" demot var man i en bunker mitt ute i antarktis.

Medlem

ojsan, udda om de har flyttat spelet från antarktis till grönland. de måste ha gjort om storyn en hel del.
man börjar på en båt och kommer sen ut till grönland där det snöar en hel del och sen kommer man ner i några underjordiska tunnlar. mycket härlig atmosfär må jag säga.

Medlem

Okej jag tummade lite på sanningen, grönland kanske det var. Det nya var tydligen bara att man fick vara på båten innan bunkern.

1
Skriv svar