Trophies - Sonys svar på achievements

Robot
Trophies - Sonys svar på achievements
Medlem
Trophies - Sonys svar på achievements

Nice! Jag gillar verkligen idén.

Medlem

med andra ord en kopia av achievements


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Flakmonkey
Skrivet av Night Hawk:

med andra ord en kopia av achievements

Microsoft var inte först med två analoga spakar, omg kopiering... inte först med att gå online med en konsol, omg kopiering...

Alla kopierar varandra... känns som ett rätt meningslöst påpekande i dagsläget... speciellt som det i slutändan inte spelar någon som helst roll, är ju kul för alla PS3-ägare att få en sporre som 360-ägare har...

Inaktiv

tycker personligen det verkar lite fjantigt, men kan vara kul för kidsen kanske.

Medlem

Är man statsbög så är man. Wheehoo!

Medlem

Men alltså?
Ska man sitta hemma i sitt virtuella hem, koka virtuellt kaffe och vänta på att någon ska ringa på ens virtuella dörrklocka, så man kan bjuda in dem på virtuellt kaffe och kaka och prata om sina troféer?


signatur
Inaktiv

Bara jag som tycker att achievements är pinsamt nördigt? Borde döpa om det till "Så här mycket tid har jag lagt ner på absolut ingenting".

Medlem
Skrivet av Xent:

Bara jag som tycker att achievements är pinsamt nördigt? Borde döpa om det till "Så här mycket tid har jag lagt ner på absolut ingenting".

Att sitta framför TV:n med sina kompisar?


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Achievements till 360n är kul, det ger ju spelet en längre livslängd

Inaktiv

"Jag har mindre liv än vad du har"

Medlem
Skrivet av Xent:

Bara jag som tycker att achievements är pinsamt nördigt? Borde döpa om det till "Så här mycket tid har jag lagt ner på absolut ingenting".

Skrivet av iramirion:

"Jag har mindre liv än vad du har"

Vafan gör ni här då?

Inaktiv

Tycker iden är superb, ska bli jätteskoj nu när man får sin ps3a Ännu en GRATIS grej från sony.

*ORKA VISTA*

Medlem
Skrivet av Philip:
Skrivet av Xent:

Bara jag som tycker att achievements är pinsamt nördigt? Borde döpa om det till "Så här mycket tid har jag lagt ner på absolut ingenting".

Skrivet av iramirion:

"Jag har mindre liv än vad du har"

Vafan gör ni här då?

<troll>
De är här för att upplysa alla som spelar mer än de gör att det är fel och att de själva, givetvis, spelar den perfekt avvägda mängden. De har även snyggare partners och fler och bättre vänner än oss andra, d.v.s. nördarna.
</troll>


signatur

LotRO - Miryalin, lore-master på Laurelin-EU

Inaktiv

Så ingen tycker det är fel? Nej, jag borde nog också klara alla mina spel på samtliga svårighetsgrader bara för att få poäng - inte för att ha kul, och så ska jag samla 100 av 100 helt meningslösa objekt som jag ändå läst mig fram till via en guide på nätet. Storleken på min e-penis måste ju trots allt gå före allt annat. </ironi>

Att njuta av spelen är en sak men att samla poäng bara för sakens skull kallar i alla fall jag bortslösad tid. Men visst, de flesta verkar ju ha en annan uppfattning och jag vet att "achievements" är populärt så jag har nog fel.

Inaktiv
Skrivet av Xent:

Bara jag som tycker att achievements är pinsamt nördigt? Borde döpa om det till "Så här mycket tid har jag lagt ner på absolut ingenting".

Och även om man lagt ner en miljon timmar på något får man kanske inte nån achievement ändå!! *muttrar elaka ord om Bejeweled 2*


signatur

To swing is not to Wii.

1
Skriv svar