Det här är Playstation Home - trailer

Robot
Det här är Playstation Home - trailer
Medlem
Det här är Playstation Home - trailer

Kan nog vara lite småskoj..

Medlem

Ja tycker det är en hel tuff idè! Vem den än är på sony som kommit på denna idè ska ha en medalj och befodran.

Medlem

onödigt lull lull säger jag bara .. hade räckt med ett gränssnitt i snitt med xbox live ..

vem fan vill springa runt i en virtuell värld och hålla på ?
kan man lika väl spela ett mmo eller mmorpg


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

I say Cool! Skönt att det ska vara gratis också. PS3 känns mer och mer lockande.

Medlem

Riktigt häftigt ju!

Medlem

Fräckt! Sonen kommer att älska det där garanterat!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

onödigt lull lull säger jag bara .. hade räckt med ett gränssnitt i snitt med xbox live ..

vem fan vill springa runt i en virtuell värld och hålla på ?
kan man lika väl spela ett mmo eller mmorpg

Ingen tvingar dig till att använda tjänsten iaf du inte vill. Snacka om att klaga bara för att klaga..


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

som att spela the sims.. nja lite töntigt kanske med tanke på att det hade passat för Wii inte för ps3 som kostar nästan 7000.

Medlem

Kan man knu**a också?


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Väldigt onödigt. Gå ut istället


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Då är frågan, hur lätt kommer det o vara att jämföra "trophies" med varandra och ö.h.t titta på dom? För det är nog det som kommer att styra om det blir en succé eller ej, det bör vara minnst lika smidigt som för Xbox 360 för att lyckas bra.

Medlem

Känns somd et kan vara lite klumpigt om man bara snabbt vill kolla sina egna eller någon annans. Hoppas de har vanliga hederliga listor också och inte bara denna sims liknande grej.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Flakmonkey
Skrivet av Wardancer:

Känns somd et kan vara lite klumpigt om man bara snabbt vill kolla sina egna eller någon annans. Hoppas de har vanliga hederliga listor också och inte bara denna sims liknande grej.

Mjo, iaf så att man kan transportera sig fort till den man vill till... men jag menar, du har ju fortfarande den vanliga buddylistan å allt sånt där

Inaktiv

Faktist ganska coolt, +1 till ps3. (Dess totala poäng ligger dock fortfarande på minus)

Inaktiv

Jag tycker det verkar coolt. Det kommer säkert expandera och bli bättre.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Inaktiv

Fan vad jag önskar en sådan här sak till x360...

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Ja tycker det är en hel tuff idè! Vem den än är på sony som kommit på denna idè ska ha en medalj och befodran.

Project Entropia?

allt som finns i PE finns också i detta, egna företag som gör reklam, enda skillnaden är att man behöver inte föra in pengar för att göra saker...

eller jo det behöver man det med -.-

Medlem

Detta lär ju inte ens varit på tal om ifall inte Wii introduserade sina virituella "Mii värld". Det är som vanligt med Sony, tar unika idéer från andra företag och blossar upp allt och gör det ännu större.

Coolt? Givetvis! Sonys egna idé? No way in hell!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Ser ju riktigt tufft ut och det kan nog vara rätt kul ett tag. Skulle varit kanon om det levererades i samband med releasen av PS3 i europe då spelen som släpps då verkar helt värdelösa. Men kan tänka mig att merparten av alla virtuella karaktärer kommer vara kvinnor vilka egentligen är svettiga, gamla, feta, äckliga, perversa gubbar.

Medlem

Impressive.

Nu behöver alla WOW fanatier ALDRIG lämna huset.

spela på WOW och umgås på HOME.

lol.

Medlem

shit vad coolt!
nu blir det skaffa ps3 åxo

Inaktiv
Skrivet av Spectral:

Ser ju riktigt tufft ut och det kan nog vara rätt kul ett tag. Skulle varit kanon om det levererades i samband med releasen av PS3 i europe då spelen som släpps då verkar helt värdelösa. Men kan tänka mig att merparten av alla virtuella karaktärer kommer vara kvinnor vilka egentligen är svettiga, gamla, feta, äckliga, perversa gubbar.

En sak som bra är med röst kommunikation... Om inte Ps3's headsets är väldigt dyra förståss (skulle inte överaska mig).

Detta är det hitills starkaste argumentet att skaffa Ps3. Vilket knappast är nog tyvärr.

Nu önskar jag bara att microsoft snor iden och skapar en egen version.

Inaktiv

Inte imponerad, ser dock helt ok ut. Jag har lite svårt att förstå poängen med det, likaså det med trophies och achievements på xbox360.

OM de hade omvandlats till virtuella pengar så man kan köpa nya spel etc så hade det haft en poäng.

Flakmonkey
Skrivet av Bazil:

En sak som bra är med röst kommunikation... Om inte Ps3's headsets är väldigt dyra förståss (skulle inte överaska mig).

Du kan ju använda vilket BT-headset du vill... ta det du har till mobilen

Medlem

Tillskillnad från 360 så får då göra det mesta med din ps3 det gillar jag Sen angående den här home grejen så tror jag det kan bli riktigt grymt.

Skrivet av MiLeS:

Detta lär ju inte ens varit på tal om ifall inte Wii introduserade sina virituella "Mii värld". Det är som vanligt med Sony, tar unika idéer från andra företag och blossar upp allt och gör det ännu större.

Coolt? Givetvis! Sonys egna idé? No way in hell!

På vilket sätt är det dåligt för spelaren att Sony har snott idén?
Det är inte så att de har gjort något omoraliskt med det, väl?

Medlem
Skrivet av [ThreeZool:

"]

Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Ja tycker det är en hel tuff idè! Vem den än är på sony som kommit på denna idè ska ha en medalj och befodran.

Project Entropia?

allt som finns i PE finns också i detta, egna företag som gör reklam, enda skillnaden är att man behöver inte föra in pengar för att göra saker...

eller jo det behöver man det med -.-

Jajo men det är en visuell mötes plats på en konsoll, det är imponerande tycker ja

Medlem

Fattar inte hur man kan klaga på en sån här tjänst som är GRATIS.

De ska ha kudos som tar fram dylik sak.

Riktigt jävla intressant.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Inaktiv

"senare i höst hoppas Sony att tjänsten ska kunna erbjudas till alla Playstation 3-ägare"

HOPPAS! TILL ALLA!

Någon som vill slå vad om att europa får vänta? hihi

123
Skriv svar