Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific färdigt

Robot
Medlem
Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific färdigt

Blir inte klok på sidan, ser inte vart man kan beställa deluxe varianten...sämre design får man leta efter...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Det var som tusan, hade ingen aning om att en 4:a var på g.
Föregångaren hade bara en enda nackdel. De dynamiska kampanjerna var så förbannat tråkiga.

Åk 150 mil västerut, patrullera ruta B2G4 i 24 timmar. Åk hem igen.

Från FAQn.

- Special objectives for dynamic campaigns

Låter som det jag efterlyste. Specifika mål att sänka osv.

Medlem

Det var ju riktigt skön känsla i trean, man trodde ju att man var ute i havet på riktigt, kändes som om man var en riktig sjöman, men som ovanstående talade om kändes det lite långttråkigt. Fyran kanske ändå är värt ett köp...


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Yay, wünderbar spiel!

Riktigt gött, väntat på denna!! ..nu skall man kunna köra co-op på missions också !!
:heart:


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

mmm jag håller med..Att vare ute på havet och bara vänta på ropet "skepp siktat". Sen spänningen med crash-dive för att se vad det är för skepp...ensamt litet handelsfartyg eller en hel flotta! <drool> Jag måste fasiken spela SH3 igen!.

Inaktiv

"Ubisoft has confirmed that it will no longer use the Starforce digital-rights software. Instead, it will use the SecuROM copy protection system for upcoming releases.

Posted: February 17th, 2007"

8)

Medlem

hur fan hittar man fineden?! jag ser de röda fyrkantertna men när jag väll kommit dit har de bytt position!" :/ annars är spelet skitkewl, klara iaf tutorial men då e man utplacerad vid fienden!

Medlem

för arcade, sh3 är mer hardcore sim


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

1
Skriv svar