Film: Jetpac Refuelled

Robot
Medlem
Film: Jetpac Refuelled

Asch, trodde det hade något att göra med jetpack spelet men icke. Coolt verkar det ändå.

Inaktiv
Skrivet av Dvorak:

Asch, trodde det hade något att göra med jetpack spelet men icke. Coolt verkar det ändå.

Eh? Det var ju det det hade. Kolla videon igen. Det första sekunderna är ju från det gamla orginalet. Jetpac
För ZX Spectrum & Vic 20. Riktig retro

Medlem

Ehm... nej, inte riktigt. Kollade du ens min länk? Jetpack använder man inte vapen utan det gäller bara att akta sig och plocka upp små gröna bitar på varje bana. Din länk fungerade inte men antar att du menade det här. Det här spelet är det jag menade. Ah, minnena. Fortfarande lika kul att bygga banor och köra igång lite då och då. Kolla länken i min första post hittar ni en länk till gratisversionen som skaparen släppte.

Inaktiv

Kollade du min länk? Under Trivia på samma sida står:

An updated version of Jetpac, entitled Jetpac Refuelled is scheduled for release as an Xbox Live Arcade title.

Det är skillnad på Jetpac & Jetpack (vilket jag aldrig hört talas om tidigare), så jag förstår att du syftade på ett annat spel.

Medlem

Haha, missförstånd

Jag menade att det var synd att det inte var Jetpack och trodde att du menade att detta spel var en uppföljare till det. Hehe, komiskt att jag faktist aldrig hade hört om Jetpac innan

1
Skriv svar