Sex miljoner Xbox Live-användare

Robot
Medlem
Sex miljoner Xbox Live-användare

Om bara alla Xbox-användare kunde regga sig på Live så hade de ju varit över 10miljoner användare, fattar inte vad man ska ha en 360 till om man inte har internet, hela poängen med 360 försvinner ju :\

Hur som helst så är de en trevlig nyhet, ju fler man har att möta desto bättre

Medlem

Xbox live ftw! :heart:


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av Mahone:

Om bara alla Xbox-användare kunde regga sig på Live så hade de ju varit över 10miljoner användare, fattar inte vad man ska ha en 360 till om man inte har internet, hela poängen med 360 försvinner ju :\

Hur som helst så är de en trevlig nyhet, ju fler man har att möta desto bättre

De flesta spelen jag har till 360 har inte stöd för Live!, i alla fall inte när det gäller att kunna spela mot andra, och detsmma gäller de spelen jag ser fram emot mest (#Mass Effect och #The Outsider). Visst Live! ger en hel del fördelar, så som uppdateringar, extra tillägg, demos m.m., men att säga att det är hela poängen med 360 kan jag inte hålla med om. Konsoler kommer i mina ögon alltid vara plattformar för single player-spel.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

mr.bear, Mahone har en poäng. Det roliga med Xbox 360n är att du har Xbox Live. Du kan ladda ner demos, se vad dina polare gör, spela med dem, prata med dem, spela online, ladda ner uppdateringar, spela Xbox Live Arcade-spel osv.

Jag skulle vilja påstå att 360 är hälften så attraktivt om du inte nyttjar onlinefunktionerna.

Medlem

agree, 360 utan live så är minnst 25% av underhållningen borta


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Underbart ju fler desto bättre.
Håller med om att alla som har en 360 utan live går miste om välldigt mycket och om man inte har det skall man defenitivt se över att skaffa det.
Allt är så bra gjort helt enkelt, lätt att tanka demos, arkad spel videos etc etc etc betalnings systemet är mycket bra oxå.

Efter att tankat ner ett HD-avsnitt av southpark igår gratis hoppas jag snart att video marketplace lanceras här hos oss på allvar underbart att kunna ladda ner HD tvserier och filmer så enkelt.

Många klagar på Microsoft men jag måste säga att Xbox Live och integrationen med 360n är otroligt bra gjord.

1
Skriv svar