World of Warcraft uppdaterat

Robot
Medlem
World of Warcraft uppdaterat

Se där ja, warriors blir användbara igen. Trevligt.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Medans präster blir värdelösa i PvP

Medlem

Jag tycker synd om alla feral druider


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Druirder fick brutal nerf får man ju säga

Medlem

bra att druid blev nerfad


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

och osm grädde på moset så blev min isntall corrupt utav patchern, tack så jävla mycket!


signatur

P.L.U.R

Inaktiv
Skrivet av SorbP:

och osm grädde på moset så blev min isntall corrupt utav patchern, tack så jävla mycket!

Om du instalera på en gång så står det så bara för att servern inte har uppdaterat än!

Medlem
Skrivet av SorbP:

och osm grädde på moset så blev min isntall corrupt utav patchern, tack så jävla mycket!

du borde lärt dig vid det här laget att patchen som fz lägger upp är 1 dag för tidig (kommer från USA)

din klients versionnummer updateras men din server förblir det "gamla". vänta tills imorgon istället.

Flakmonkey

Det står ju också klart och tydligt i nyheten att servrarna inte är uppdaterade ännu

Medlem

Vissa vet inte hur man läser helt enkelt


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Om inte annat så har man eu versionen så patchas det inte på en tisdag det borde alla veta vid det här laget


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Intressant att de döljer en mage-nerf igen... Ska bli roligt att få höra deras bortförklaringar.

Medlem

Hade hoppats på lite fler justeringar bland klasserna, men de tar väl små steg som vanligt. Angående druiderna så kan väl knappast någon som mött en feral druid i pvp säga att de var väl balanserade.

Medlem

Men fan då, då kanske det hade varit värt att köra mer på warriorn.. orkade inte hålla på när dom blev nerfade sist. ><. Trevligt att dom fixat till warriors lite nu iaf.

Medlem

VÄnta lite nu, är Unbridled wrath bra nu som MS warrior?

Jävla mysigt med Thunder Clap, kanske det finns någon liten chans till crow controll nu..o.O

Medlem
Skrivet av PheoniX_VII:

Medans präster blir värdelösa i PvP

Sen när var präster användbara i PvP? ;P

Medlem
Skrivet av Mellanare:

Se där ja, warriors blir användbara igen. Trevligt.

Skrivet av PheoniX_VII:

Medans präster blir värdelösa i PvP

Skrivet av foock:

Druirder fick brutal nerf får man ju säga

The circle is complete!

Min Warrior glädjer sig.

Inaktiv
Skrivet av toepk:

Intressant att de döljer en mage-nerf igen... Ska bli roligt att få höra deras bortförklaringar.

Har du lust att utveckla det där lite tack? Vad är det som har nerfats?

Medlem
Skrivet av Weklorr:
Skrivet av toepk:

Intressant att de döljer en mage-nerf igen... Ska bli roligt att få höra deras bortförklaringar.

Har du lust att utveckla det där lite tack? Vad är det som har nerfats?

Alla svar finns i det officiella forumet. Blå om Frost Nova och mera blått om patch notes.

Medlem

Nu är väl druiderna åter igen tillbaka till att vara en klass som inte kan annat än att hjälpa till att heala... från att nyss faktiskt varit lite mer i klass av de andra klasserna.

Skrivet av Ziern:

Nu är väl druiderna åter igen tillbaka till att vara en klass som inte kan annat än att hjälpa till att heala... från att nyss faktiskt varit lite mer i klass av de andra klasserna.

Jo men druider är väl inga krigare heller. De ska ha skyddande och nature magier.


signatur
Medlem

Och warriros ska bara tanka! ;]

Medlem

Dofilusåkaffe, dummaste kommentaren hittils. Vi kan ju lika gärna ta bort alla klasser och ha Tank, DPS, Healer. Så har vi ju allt som behövs.

Ja Druider behövde en nerf dock tror jag denna är lite väl häftig med tanke på att druiderns threat blev nerfat tidigare pga för hög damage i bearform. Nu nerfas damage och de får inte tillbaka sin threat...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

1
Skriv svar