Film: Gollum arbetar på Heavenly Sword

Robot
Medlem
Film: Gollum arbetar på Heavenly Sword

Bara ja som tycker att heavenly sword ser ut som en hybrid mellan sonic och god of war om man kollar på nyaste trailern? haha tyckte Andy var med lik Nariko i ansiktet än vad bruden var som spelade henne ;P

Varför försöker alla nya såna har previews av alla spel få deras teknik att låta som dom är de första som använder det! OMG motion capture! Användes väl redan i mortal combat I? Samma med bioshock där det låter som dom revolutionerar skräck grenen.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Bara ja som tycker att heavenly sword ser ut som en hybrid mellan sonic och god of war om man kollar på nyaste trailern? haha tyckte Andy var med lik Nariko i ansiktet än vad bruden var som spelade henne ;P

Varför försöker alla nya såna har previews av alla spel få deras teknik att låta som dom är de första som använder det! OMG motion capture! Användes väl redan i mortal combat I? Samma med bioshock där det låter som dom revolutionerar skräck grenen.

Det är alltid nåt fel, right?

Medlem

^-- Sen när vart sonic och god of war dåliga titlar? Heavenly sword ser ut som en god of war ripoff nedsmetad med bloom. Vilket i högsta grad inte behöver vara något negativt.

Inaktiv

Gillar den här nya facial motion capture animationen. Snart lär vi väll se kända skådespelare faktist vara i spelet

Medlem

^-- Håller med, ett bra steg i att ge spelfigurer mer liv. Det är ju vad de mesta skådelspelare är bra på, eller ska vara bra på iallafall.

Inaktiv

Ser ju väldigt coolt ut ju! Börjar se fram imot ps3 nu.

Medlem

Ooh, detta spelade dom i Heroes igår.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^-- Sen när vart sonic och god of war dåliga titlar? Heavenly sword ser ut som en god of war ripoff nedsmetad med bloom. Vilket i högsta grad inte behöver vara något negativt.

GoW, dåligt? Nej. Sonic? Gränsfall. Hade dock det sista du skrev mest i åtanke. Jag tycker bara att vi kan uppskatta den information vi får.

Flakmonkey

Är väl ändå bättre med för mycket information än för lite? går ju alltid att skippa den man inte vill ha.

Vad gäller #Heavenly Sword så ser jag verkligen fram emot det... Diggar God of War stenhårt och om det här kan bli något liknande så lär jag gilla det

Medlem

WOW! Kan bara säga WOW! Ser ruskigt roligt ut! Enorma scener, enorma slag, otroliga rörelser. WOW! Nu är jag bra sugen på PS3.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av raslon:

Ooh, detta spelade dom i Heroes igår.

No shit, bästa reklam man kan få


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Blev bara överaskad att inte sony loggan eller att det åtminstånne stod "Heavenly sword" på skärmen... Jag menar de flesta kommer ju inte ens veta vad det är för ett spel.

Medlem
Skrivet av raslon:

Ooh, detta spelade dom i Heroes igår.

precis vad jag tänkte på också

Medlem

Fy fan va det här måste köpas sen alltså, påminner så mycket om God of War och det va ett av det bästa jag lirat till PS2

1
Skriv svar