Def Jam: Icons tjejer visas upp

Robot
Medlem
Def Jam: Icons tjejer visas upp

0/10.
Det där måste vart det mest löjliga jag har skådat på länge.

Inaktiv

Jag brukar inte reflektera över sånt här (kanske för att jag är kille) och tycker bara det är löjligt när olika Fi och ung Vänster medlemmar pratar, men det har var nog det sämsta jag sett på länge. Dom kunde ju iallafall ha fightats om det nu är ett sådant spel. Föressten kände jag inte igen någon av tjejerna, skulle det inte vara ett spel med kändisar? Ne, hoppas någon stämmer EA (bara för jag tycker så illa om EA)

Medlem

Ok, alla hade exakt samma kroppsform? Det var jävligt next-gen...


signatur
Inaktiv

snälla ni är värre än kärringar,. va fan grabbar kom igen....

var glada att det finns bruder med i spelet överhuvudtaget!

Inaktiv

Meh, inriktar de sig på samma människor som lyssnar på rapmusik och försöker vara "gangstah" så kan man knappast förvänta sig någonting intelligent, och det är tydligt att det reflekteras i spelets kvinnor.

Medlem
Skrivet av Bazil:

Meh, inriktar de sig på samma människor som lyssnar på rapmusik och försöker vara "gangstah" så kan man knappast förvänta sig någonting intelligent, och det är tydligt att det reflekteras i spelets kvinnor.

So true, kolla bara på alla rap-videos så ser man samma sak, (om inte värre).

Medlem
Skrivet av Bazil:

Meh, inriktar de sig på samma människor som lyssnar på rapmusik och försöker vara "gangstah" så kan man knappast förvänta sig någonting intelligent, och det är tydligt att det reflekteras i spelets kvinnor.

word


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv
Skrivet av nemme:

snälla ni är värre än kärringar,. va fan grabbar kom igen....

var glada att det finns bruder med i spelet överhuvudtaget!

Som sagt, brukar hålla mig på den "grabbiga" sidan, men i detta fall väger vågskålen med EA över. Men man får akta sig för att inte säga nått kränkande för då kan man ju bli stämplad som....ja just det RASIST !! Å hu jeda mig

Medlem

Nyhetsbrist kanske ? Detta var verkligen botten.

Mja... trailern var ju rätt meningslös...

Medlem

Denna video visar samma låga nivå som hela MTV....


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Bitches and hoes for everyone. Yay!


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Fyfan, botten är nådd.

Medlem

Som folk redan påpekat så var ju trailern verkligen meningslös. Ingen vidare grafik, visar inget direkt om vad spelet är och den gör mig inte det minsta intresserad av att veta mer om spelet heller. Riktigt bottennapp alltså.

/ LordDaimos

Inaktiv

Tjejer är för bögar.. hehehe

Medlem

vilken tur att fz skrev att det var ett fightingspel, annars hade man nog köpt det i hopp om att det var nåt erotiskt spel som skulle släppas

Medlem

Jag stör mig på grafiken i dehär spelet, rent allmänt. Tycker det såg bättre ut med den närmare "tecknade-stilen" dom hade i Def Jam 2, det här känns bara fulare i allmänhet tycker jag =S
Ååååh, va besviken man blir! Finns ju inga riktigt heta vita tjejer. Redheads å svarthåriga tjejer ála cindy från def jam 2 ska de ju va fler av!

Inaktiv
Skrivet av Tiderman:

Tjejer är för bögar.. hehehe

då kanske du är en sån som gillar killar

Medlem

fightande hipnerrds..känns trovärdig redan där haha. Jag menar, deras största kroppsliga rörelse på en dag lär ju vara , puff puff pass ..fyfan vilket skit hahaha

Inaktiv

EA lär ju inte få någon bra kritik för det här alltså. Det skulle förvåna mig om de inte fick det. Riktigt sexistiskt. Urk...


signatur

Tryck det på en T-shirt.
www.teazeart.se

Medlem
Skrivet av Novum:

EA lär ju inte få någon bra kritik för det här alltså. Det skulle förvåna mig om de inte fick det. Riktigt sexistiskt. Urk...

Mest troligt är väl att folk inte bryr sig och låter sånt skräp fortgå, med tiden blir allt mer accepterat, bra att några sätter ner foten iaf.


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av Bazil:

Meh, inriktar de sig på samma människor som lyssnar på rapmusik och försöker vara "gangstah" så kan man knappast förvänta sig någonting intelligent, och det är tydligt att det reflekteras i spelets kvinnor.

så sant, så tröttsamt.


signatur

Retro.

1
Skriv svar