Elveon kommer till Playstation 3? Nej

Robot
Medlem
Elveon kommer till Playstation 3? Nej

Oj... har grisar börjat flyga? Ett spel som var 360 och PC excklusivt som dyker upp på PS3!


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Nåt jag inte riktigt förstår är det här snacket om att ps3 förlorar exklusiva titlar!? Assassins creed lyckades dem inte hålla exklusivt, men så vitt jag vet är det den enda STORA titeln dem tappat.

Medlem

Virtual tennis och fighter är ju 2 till iaf.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

men Virtua fighter ÄR ps3 exklusivt, just nu. (arcade ej inräknat)

Medlem

^- Du menar en fördröjd multiplat titel?

Medlem

Umm är inte rollspel lite fel benämning på detta då det främst skulle vara ett Action Fantasy spel som jag förstod det? Eller är allt som involverar alver rollspel?


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Alan Wake var ju tänkt till PS3 först. nu kommer det bara till XB360 (och kanske PC)


signatur

Spelar just nu: Burnout Pradise, Ratchet & Clank: ToD
PSN: Stenbaeck

Medlem

Jaså Alan Wake? det visste jag inte coolt.

Men nej jag menar inte fördröjd multiplat titel. Utan en ps3 exklusiv titel. Precis som RE4 till gamecube länge var just gamecube exklusiv, men nu även finns på ps2.

Medlem
Skrivet av shiko:

Jaså Alan Wake? det visste jag inte coolt.

Men nej jag menar inte fördröjd multiplat titel. Utan en ps3 exklusiv titel. Precis som RE4 till gamecube länge var just gamecube exklusiv, men nu även finns på ps2.

Och även PC Sen så skulle jag inte direkt kalla detta spel för exklusivt då de redan skulle släppas till fler än en platform, så jag säger big deal om de kommer till PS3, de blir bara fler spelare som kommer få möjligheten att köra de.

Inaktiv

Nya Final Fantasy då?. det lär väll ändå vara PS3 Exklusivt?

Inaktiv

Förlorade de inte nya gta?

Flakmonkey

de hade aldrig nya gta, hade ju inte ens gamla GTA

PaZ
Medlem

Fast GTA (3+VC+SA) kan ju på sätt och vis sägas varit exklusiva eftersom det var en rejäl fördröjning.. samma med Halo tex..

Medlem

Ja GTA var ju absolut först på ps2 men hur kan det vara samma med Halo!? Det finns ju fortfarande inte (och kommer nog aldrig att finnas) på någon ps maskin..

Medlem

Excklusiva spel suger, jag vill kunna spela vilket spel som helst utan att behöva köpa 5 konsoler.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av shiko:

Nåt jag inte riktigt förstår är det här snacket om att ps3 förlorar exklusiva titlar!? Assassins creed lyckades dem inte hålla exklusivt, men så vitt jag vet är det den enda STORA titeln dem tappat.

Assassins creed var aldrig utannonserat som exklusivt till ps3:an utan visades först upp på 360 under ett annat namn.

Medlem

^- något så enkelt som "Project Assassin" hehe

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Excklusiva spel suger, jag vill kunna spela vilket spel som helst utan att behöva köpa 5 konsoler.

Det är väl snarare dom exklusiva titlarna som innehåller kvalite, och skulle dom portas senare så blir de bara skräp av de hela. PC-exklusiva spel däremot har en benägenhet att suga, förr va de kvalite men nu är de för det mesta bara skit

Medlem

Detta spel kommer ej till ps3 så ni vet... den som rapporterade om det var en tysk kille som hade problem med engelskan.

(icke ironi)


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

1
Skriv svar