I want to play a game.

Medlem
I want to play a game.

Med den titeln i blogget, så är det inte mera än att jag vill spela ett spel. Och det är inget spel som jag själv har hittat på och vill att ni skall delta, åååh neej.

Alltid kommer det en punkt då dom flesta pc-spelen är spelade och man inte vet vart man skall ta vägen härnäst. Så vart skall man ta vägen nu då? Det är det jag vill ha hjälp med. Något spel som ni gillade under eran uppväxt eller spel som ni gillar nu.. Men på det sistnämnda så kan man nästan ha redan spelat igenom dem spelen. Any who! Jag skulle gärna uppskatta om ni har tid att skriva ner några av era favvosar som ni tycker att man inte kan ha levat utan att ha spelat dem.

Offtopic

Såg på batman: Dark Knight idag, riktigt bra film och det säger jag inte bara för att Heath Ledger är död nu (Jokern) utan för att jag verkligen tyckte att den var bra. Heath's Joker är nästan bättre än Jack Nicholson's mer än så säger jag inte för det lär vara folk som inte sett den än.

Varit uppe i norrland också mm det ni, det var myggit och bromsigt. följde med en kompis till ett ställe som heter Ramsjö utanför ljusdal för att träffa några WoW-spelare irl och det var riktigt jäkla skoj!.

Tack o hej!

#blogg

Medlem
I want to play a game.

Gamla spel som fortfarande är bra? Jadu, den listan kan bli lång. Jag har skrivit om några i min blogg som jag kört om innan, The Neverhood och Commander Keen serien. Andra bra spel är LBA spelen och Jetpack (båda har jag tänkt skriva om ganska snart). Få se... Sanitarium är ett grymt äventyrsspel, Ground Control är också en bra RTS serie. Kanske MDK/MDK2 för lite action?

Det du kan göra är att gå in på Spel fliken under innehåll, välj att sortera efter år (men lämna månad som ' - '), sortera efter betyg och kolla efter något som ser bra ut.

Medlem

WOW, spelet som kan räknas som fler spel där du väljer spelet. Har du tröttnat på det så är det kört.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Alla blizzards spel om du inte redan spelat de... sitter själv och nöter wc3 på bnet och väntar på sc2 och d3 för tillfället ^^

annars har du bioshock, vampire the masquarade, dawn of war.
finns vansinnigt mkt bra spel beror dock på vilken genre du föredrar...

Medlem

Tack! tråkigaste är att man har spelat alla dem spelen. eller nästan alla, Sanitarium och MDK/MDK2 har jag inte testat på så mycket så det lär nog bli nån av dom.

Sen det där att om man har tröttnat på wow så är det kört. Är rätt så fel enligt mig då jag har spelat/spelar WoW, Och tycker att det saknar mycket saker för att jag skall stanna där och verkligen gilla det också. WoW är bra.. men inte så bra att det tar upp alla spel genre.

Medlem

Tycker Halflife 2 plus episoderna är grymt bra. Men dom har du säkert spelat. (Hoppas jag)

Medlem

Tror nog hela min blogg säger rätt mycket om vilket spel jag gillar o spela, så ja H-L2 +Episoderna har jag spelat för ett tag sen :>

Medlem

Du har säkert spelat det, men... Fahrenheit. Ett spel som iallafall jag kan spela om och om igen

Medlem
Skrivet av Loading:

Tror nog hela min blogg säger rätt mycket om vilket spel jag gillar o spela, så ja H-L2 +Episoderna har jag spelat för ett tag sen :>

Jo jag kom på det faktiskt... Lite dumt av mig. Får ursäkta för det :P. Men vad sägs om Hitman serien? Åtminstone HItman 2 och Hitman Blood Money. World In Conflict, Max payne 1 och 2 (vilket du säkert spelat) Dreamfall The Longest Journey. Beyond Good and Evil. Ehm... vad har vi mer....Deus Ex 1 och 2 var rätt nice med :). No One Lives Forever 1 och 2. Mafia (har du säkert också spelat men skrev den iaf)

Medlem

Helt sjukt vad mycket spel man har spelat, men No one lives Forever 1 o 2 har jag dock inte spelat och World in conflict är inget spel för mig. Deus Ex 1 var helt underbart men 2:an var helt sunkigt så det orkade jag inte spela igenom.

Så skall försöka skaffa, NOLF, MDK och Farenheit, fast har minne av att jag har spelat det sistnämnda spelet aja får se då.

Medlem

NOLF måste du köra. Riktigt klockrent :). Skön humor med. Och bra story.

1
Skriv svar