Att vara klar (bra känsla)

Att vara klar (bra känsla)

Och så, kring klockan ett på natten till tisdagen, gjorde jag min sista ändring i min sista E3-text och satte därmed punkt för två av de stressigaste veckorna i mitt liv samt ett äventyr som pågått sedan typ Februari - då Jocke och Alfred tog mig avsides och frågade om jag möjligtvis vore intresserad av att täcka den där awesome spelmässan i Amerika.

Nu är tidningen lämnad och jag föreslår att ni gör ALLT (förutom mord och sånt, det är nämligen helt fel!) för att få tag på ett exemplar när de kommer ut i handeln om någon vecka eller två. Det kommer vara ett ganska annorlunda E3-nummer. Samt vansinnigt bra ungefär! Jag tror och hoppas att ni kommer gilla det.

Tack till Juana Molina, som har varit till stor hjälp under den här veckan av febrilt skrivande. Hon har varit bra på dessa sätt:

1, Hon sjunger och spelar väldigt fin musik på MP3: or som jag har.
2, Hon är folkmusiker från typ Argentina - så det är säkert mad indiecred att lyssna på henne.
3, Hon sjunger på spanska, och det är så himla bra att jag inte förstår vad hon säger. Annars blir jag bara nyfiken och börjar lyssna och glömmer bort det här med att skriva.

Fast egentligen borde jag förstå vad hon säger, eftersom jag faktiskt har läst spanska i fyra år av mitt liv. Tyvärr verkar det dock som om det enda jag faktiskt lärde mig under de där åren var frasen: "Los Perrogatos! si, Los perrogatos!" (Hundkatterna! Ja, Hundkatterna!)

Och om sanningen ska fram så lärde jag mig inte det heller egentligen. Det var mest något som jag hittade på själv.

#blogg

Medlem
Att vara klar (bra känsla)

Nytt E3-upplägg? Smarrigt värre! Föra årets E3-reportage kändes så tomt pga den då nya layouten, så hoppas att ni gjort ett undantag med detta nummer och gått med något nytt.


signatur

Upon a soapbox of nerdom.

Ja, det är något alldeles nytt, och - enligt mig - mycket bättre än förra årets.

Inaktiv

Ska bli riktigt spännande att se vad ni kokat ihop. GJ!


signatur
Inaktiv

Kan nån skicka en tidning till mig i Tokyo? Snäääälllaaaaaa... Jag har liksom helt missat E3 på grund av alla karaokefyllor att det skulle vara fint att ha det bästa samlat i världens bästa speltidning. Ni kan få en typ... öh... nått fult japanskt som ni som inte varit i Japan tycker är ascoolt men egentligen bara kostar sex kronor. Hehe.

It's a deal!

Eller jag har ingen aning, flirta med Alfred så kan det säkert gå tippentoppen med det där serru!

Inaktiv

Jag gör vad som helst för en nyckelring Borken!


signatur
1
Skriv svar