Korg DS-10

Inaktiv
Korg DS-10

Precis efter att Rock Band 2, Rock Revolution, Guitar Hero World Tour, Lips och Wii Music försökt slå världen med häpnad från ett konferenscenter i Los Angeles landade en bit gudabenådad plast i butikerna ett stilla hav västerut. En mjukvaruemulerad MS-10-Korg-synt, inpressad under DS-konsolens pekkänsliga skärm. Det är kanske ingen revolution, och kanske inte heller något som kommer slå i mainstream-fåran - men det är ett av de absolut roligaste musikspelen/-programmen jag någonsin provat. Och då har jag inte ens haft möjlighet att testa de trådlösa anslutningsmöjligheterna. Jag blir snurrig av tanken.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/vmIwZDVJSwI&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/vmIwZDVJSwI&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Farsan, jag behöver ingen synt längre

Det är så fantastiskt mäktigt att få sådan total makt över ljudvågorna. Att bända, vrida och skruva ljud från snabba pulser till utdraget kompressade avgrundsvrål - i den mån man lyckas få lite kräm ur den stackars konsolen.

Korg DS-10. Du måste testa det.

#blogg


signatur
Korg DS-10

Ah, just det. Det här har jag bara hört sjukt bra saker om.

Inaktiv

Du anar inte Johan!


signatur
Inaktiv

Faaaan, jag gick runt i Akihabara och letade efter det idag men det fanns ingenstans... Bajs! Jag vill ju också DS-syntha!!

Inaktiv

Skryter och slänger dej med gangsteruttryck (syntha liksom!), det är minsann allt du gör nu för tiden Burken!


signatur
Inaktiv

Det är bara Alfred som får kalla mig burken! BARA ALFRED!!

Men ja, jag är så jävla gangsta. Skall tatuera in en tår under ögat eller nått. Och inte bara ASHÄFTIG TEXT PÅ ARMEN (bild kommer snart för övrigt, snart läkt!!).

Inaktiv

Okej, men då kommer jag kalla dej Borken. U - o, potatoes - osv


signatur
Inaktiv

Hahahaha, ingen annan fattar ju varför, men det där var sjukt roligt! Hahahahahahaha!

Du är... släkt med Leif Bork?


signatur

Kittens are for real!

Inaktiv

På första försöket?!


signatur
1
Skriv svar