Vanguard: Saga of Heroes uppdateras på tisdag

Robot
Vanguard: Saga of Heroes uppdateras på tisdag
Inaktiv
Vanguard: Saga of Heroes uppdateras på tisdag

Wicked! Fast imho får de hellre släppa en jättepatch med buggfixar (även om de fixar buggar på löpande band redan)

Är det många som spelar detta ? man kan undra eftersom dom lockar med extra godis för att folk ska köpa det . Det var väll inte allt för länge sen det släpptes .:|


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

1 månad sedan serverna kom upp. Grymt roligt spel!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Japp. Riktigt bra spel Håller på å craftar för fullt nu

Medlem

vet i fan om man pallar ett morpg till, efter 2år i helvetet med wow o äntligen kommit ur skiten


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

vet i fan om man pallar ett morpg till, efter 2år i helvetet med wow o äntligen kommit ur skiten

Har du ingen själv diciplin eller känner att du inte kan sluta spela så ge fan i att spela dator spel


signatur

Jäh..

Medlem

Halvt oro väckande när dom börjar komma med sådana "erbjudanden" 1 månad efter att spelet släppts.

Tror dom har lite dåligt med subscribers....

Medlem

"Erbjudannden"? Det är en uppdatering, som är gratis. Lite mer än i deras vanliga uppdateringar bara och de sa ju själva att spelet inte ens var klart vid release så enligt mig är det bara ett steg frammåt mot mindre buggar och mer innehåll.

Medlem

Ja precis, det är en patch - inget annat.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Skulle lungt köpa det idag om jag inte var tvungen att spara till nya mobilen, fast man har ju fått lira ändå tack vore en buddy key

Skulle gjärna velat se att hjälmar och sånt grejs kommer (visuelt alltså) och att dom fixar så man inte faller genom marken om nån ressar gubben på vissa ställen eller blir fast gjuten i en vägg.

Medlem

Ja, men det blir nog fixat snart också tror jag.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar