Ny film från Bioshock

Robot
Medlem
Ny film från Bioshock

Verkar vara riktigt bra! Synd bara att spelet inte kommer på PS3:an!


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Jösses jävlar! Om det där är "work in progress", hur kommer det färdiga resultatet se ut?!? <dreglar>

Medlem

väntar och väntar.

Inaktiv

Gillar hur lillungen reagerar där i slutet Ser helt förskräckt ut .. men kan man döda barnen ? Knappt sett ett spel sen Fallout2 när man kan döda barn

Medlem
Skrivet av Raid25:

Jösses jävlar! Om det där är "work in progress", hur kommer det färdiga resultatet se ut?!? <dreglar>

Yep.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Herrejävlar, detta kan bli årets singleplayer spel, eller årtiondets till och med...


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Oiih, is nice.

Inaktiv

Jävlar vilken grafik...kolla vattnet! Gameplayet verkar också schysst.


signatur

War never changes.

Medlem

Torrent:
'Hunting the Big Daddy' (216.64 MB)
http://www.xboxyde.com/leech_3591_en.html

385MB:
http://hardwired.hu/forum/forum.phtml?area=comment&id=20520 , klicka på "!!!BIOSHOCK: BIGDADDY VADÁSZAT!!!"

Medlem

Förmodligen kommer man kunna döda barnen, eller annat sätt utnyttja dom för att få deras "adam".

Enda som störde mig smått var animationen på aggressor-kläm-saken som verkade lite väl ihärdig.

Medlem

Det är inte helt färdigt än, men det är väldigt konstigt att höra visslande när en NPC slänger ner en granat (som ser ut som en konservburk)

Medlem

Såg ut som de körde en konsolversion, va?

Ser ut att bli riktigt, riktigt bra. Bara efter att ha sett ett par trailers kan jag säga att jag älskar känslan i spelet, lär inte bli lätt att hitta en liknande i något annat spel. Bandesigen, eller designen överhuvudtaget, verkar de ha lyckats helt exceptionellt med. Ser väldigt "mysigt" ut sammtidigt som de känns väldigt skrämmande... ah! Kan inte bärga mig!


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Dayum! Både läskigt och strålande vackert.

Medlem
Skrivet av Svenpa:

Förmodligen kommer man kunna döda barnen, eller annat sätt utnyttja dom för att få deras "adam".

Enda som störde mig smått var animationen på aggressor-kläm-saken som verkade lite väl ihärdig.

Har för mig att vi fått se nån film när han vänder en av dom där bigdaddy gubbarna mot en av ungarna så att den har ihjäl ungen..

Men spelet verkar schysst faktist, lite små creepy stämning och en väldigt spännande miljö, ser framemot att få spela!

Flakmonkey

Som ni kanske ser så har vi nu en högupplöst av filmen tillgänglig för nedladdning från filarkivet

1
Skriv svar