Högupplöst Frontlines: Fuel of War-film

Robot
Medlem
Högupplöst Frontlines: Fuel of War-film

Hmm. Denna hade jag missat. Det verkar *riktigt* bra. Kan detta vara en värdig BF dödare kanske? (förutom EA)

Medlem

Var ju inte direkt särskilt smickrande film, spelet ser inte speciellt kul ut, bara stå och peppra med vapen som antingen inte skadar nått eller inte träffar nåt. Woot.

Sen att filmen inte direkt var särskilt bra gjord i sig utan såg ut som nåt ett modteam slängt ihop för att visa upp att det faktiskt händer nåt med modden gjorde ju inte saken bättre.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

håller med föregående talare, känns som att spelet saknar mycket....av något.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Njaaa, ingen hitvarning där inte...


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Lite synd då bilderna som postats innan såg rätt bra ut fast de verkar vara uppsatta in i minsta detalj för att det ska se coolt ut.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Tyckte det såg som en korsning mellan BF2 och S.T.A.L.K.E.R.. Hoppas att det blir bra.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

vissa saker är snygga, men banorna va inte något som imponera direkt.. för platt o tråkiga, saknar detaljer.. vapen effekterna såg mediokra ut, blodet va horibelt, int speciellt realistiska vapen (spridningen, ljudet) janå ljudet va okej på vissa... och så tyckte jag man rörde sig för snabbt.

Medlem
Skrivet av Richiraptor:

och så tyckte jag man rörde sig för snabbt.

Hehe... och så har man ju läst vissa recensioner där recensenterna tyckte man rörde sig för sakta

Man får faktiskt tänka på att denna videon visas av ett spel i mycket tidigt alpha stadium. Mycket kvar tills den slutgiltiga produkten visas.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av Richiraptor:

vissa saker är snygga, men banorna va inte något som imponera direkt.. för platt o tråkiga, saknar detaljer..

Hmm. Jag tyckte att de höll BF2-klass när det gäller detaljer, men som sagt det är långt ifån klart än.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Såg ut som om dom spelade på konsoll eller nått, för dom verkar ha svårt för att sikta och när dom siktade såg rörelserna väldigt osmidiga ut, typ som om man spelar med handkontroll och inte mus.

Medlem

Tycker snarare ser ut som dem gör sitt bästa för att inte skjuta varandra. Inte alls som med handkontroll, utan det ser ut som när vi gjorde en test trailer till Galactic Conquest till BF1942, man gör sitt bästa för att skjuta mycket men utan att döda någon för att det ska se bra ut. Men oftast ser det riktigt illa och stelt ut.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Epilepsi varning på det fasta kulsprutan? Nästan hela skärmen blir ljusgul.

Medlem
Skrivet av Richiraptor:

vissa saker är snygga, men banorna va inte något som imponera direkt.. för platt o tråkiga, saknar detaljer.. vapen effekterna såg mediokra ut, blodet va horibelt, int speciellt realistiska vapen (spridningen, ljudet) janå ljudet va okej på vissa... och så tyckte jag man rörde sig för snabbt.

Om du vill ha äkta, så får du nog åka till Irak och kriga lite. Sen kanske du inte är lika petig på såna detaljer?? Personligen tycker jag det såg intressant ut, som sagt det är tidig pre-alpha. Spel i såna stadier ser stela och tråkiga ut. Kolla bara på QW trailer från G80 grejen, såg inte heller speciellt roligt ut, ljuden i det spelet lät ju som nå luftpistoler på crack. Ljuden i det här spelet tycker jag imponerade starkt. Däremot håller jag med om att videon var inte speciellt bra gjort!?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Tycker snarare ser ut som dem gör sitt bästa för att inte skjuta varandra. Inte alls som med handkontroll, utan det ser ut som när vi gjorde en test trailer till Galactic Conquest till BF1942, man gör sitt bästa för att skjuta mycket men utan att döda någon för att det ska se bra ut. Men oftast ser det riktigt illa och stelt ut.

Tricket är att inte visa vad man (inte) skjuter på, annars ser det bara konstigt ut

Medlem

Zrix jo det kom vi med på och gjorde så innan vi släpte vår trailer


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Synd bara att dom som gjorde den här trailern inte gjorde det

1
Skriv svar