Robot
Shadowrun

Förhoppningsvis visste FASA Studio vad de gav sig in på när de tillkännagav att den nya versionen av Shadowrun skulle bli ett actionspel utan ett riktigt singleplayerläge. Reaktionerna lät som bekant inte vänta på sig, men efter att vi fått pröva på en tidig version av spelet kan vi konstatera att FASA kanske inte är helt fel ute trots allt.


Medlem
Vi har spelat Shadowrun med FASA Studio

Har ett konstigt sug ut av att testa det här spelet när det kommer...

Men ändå tror jag inte att det blir en hit...


signatur

Bara gör det.

Inaktiv

Låter som dagens fz i summeringen.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Konsol spelarna har Autoaim, där försvann suget att spela spelet. Ganska fint handikapp måste jag säga.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Redmac kanske ska prova det innan du dömer ut det? Folk verkar tro att autoaim gör att man automatisk får headshots så fort man trycker fire... det är inte en headshot hack till CS de har stoppat in...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Simon:

Nu ska det tilläggas att detta till viss del beror på att konsolspelarna har ett visst handikapp tack vare autoaim och andra finurligheter

Om inte detta är ett bevis på att FPS ska spelas med mus och tangentbord så vet jag inte vad är?


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

om man inte kan spela FPS spel med en kontrol så är man dålig


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Inget spel som kommer att få mig att köpa Vista. Jag väntar fortfarande att fler spel och program skall bli kompatibla.

Skrivet av Gitelman:

What I did was to hire really smart people. I put them in the same room and left. When I came back, they had balanced the game.

Heh. Om det är så lätt så undrar jag varför inte fler har gjort det.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Låter som ett rätt kul spel

Medlem

Det enda jag tänker när jag ser detta är:
"Vad i h--lvete är då vitsen med att ha det i shadowrun miljön?"
Det är ju en vanlig online shooter man kunde ju lika gärna kalla det något annat. Verkar så fruktansvärt ordinärt och jag vet inte om autoaimande xbox spelare gör det hela roligare på nätet.

Medlem

Som sagt, verkar bli ett hån mot det gedigna bordsrollspelet och de stämningsfulla spelen till SNES och Megadrive.

Ännu ett anrikt och älskat koncept till slaktbänken i fabriken där man tillverkar lättsmält tjafs till otåliga Xbox-ungar.

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

om man inte kan spela FPS spel med en kontrol så är man dålig

haha japp....
man behöver inget autoaim...den bara förstör...

halo är det första spel som fungerar perfekt med handkontroll


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av MacCoy:
Skrivet av Night Hawk:

om man inte kan spela FPS spel med en kontrol så är man dålig

haha japp....
man behöver inget autoaim...den bara förstör...

halo är det första spel som fungerar perfekt med handkontroll

Halo kör ju med autoaim.

Inaktiv
Skrivet av Forcie:

stämningsfulla spelen till SNES [..]

:heart:
helst ska det vara på svenska!

Medlem

Ett intressant spel, får hålla koll på de i fortsättningen

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av Forcie:

stämningsfulla spelen till SNES [..]

:heart:
helst ska det vara på svenska!

Håller med dej:)
Kolla dessa inlägg
http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=13388

Inaktiv

Asch, nu fick jag en craving att köra Shadowrun på min SNES-emu... "Attans ongar! Inge respekt för de äldre spelen! *hyttar med käppen åt världen i allmänhet*"


signatur

I would rather be infamous than not famous at all!

Medlem

Knappast det spel jag tänker mig när jag hör "Shadowrun". Blir nog ett stort pass på det här. Även om det kommit till något annat än Vista.

Medlem
Skrivet av Forcie:

Som sagt, verkar bli ett hån mot det gedigna bordsrollspelet och de stämningsfulla spelen till SNES och Megadrive.

Ännu ett anrikt och älskat koncept till slaktbänken i fabriken där man tillverkar lättsmält tjafs till otåliga Xbox-ungar.

'

Fakking WORD !

Inaktiv

Ser ju rent horribelt ut, om det kommit ut för tre år sen så hade det väl varit okej grafikst. Plastigt, stelt, oinspirerat och odetaljerat beskriver väl grafiken rätt bra. Fast det kan ju vara kul som faan, vem vet.

1
Skriv svar