FILM: Ted Price går genom R2 för oss i Europa!

Medlem
FILM: Ted Price går genom R2 för oss i Europa!

Helt ny FILM som imponerar STORT! Jag var lite besviken av det man fick se på E3 men med denna video som länkas nedan höjer mina förväntningar extremt mycket. Det ser riktigt snyggt ut och har snygga face animations.

OBS! Vattnet ser riktigt grymt ut!

LÄNK: http://www.insidegamer.nl/playstation3/resistance2/videos/810...

#blogg


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
FILM: Ted Price går genom R2 för oss i Europa!

1an var riktigt kasst imo, och FPS på PS3 funkar inte med styrspakarna (imo) då tummen glider av hela tiden.

2an kan bli bättre, om allting slutar vara brunt.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Du verkar helt ha ignorerat alla trailers och gameplay som visats av R2...där är det massvis med olika ÖPPNA landskap med grönska. Sedan att FPS inte fungerar på konsol är ett förlegat argument, sluta vara trångsynt utan lär dig nya saker. Om du verkligen verkligen inte vill sköra med handkontroll finns det flera alternativ som kan lösa dina problem.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Börjar närma mig slutet mot resistance, men spelet är ganska svårt överlag för att vara ett konsol FPS. Men kommer antagligen tröttna snart igen och sluta köra det, och hoppa på det sen när Resistance 2 släpps. Sen man får motivation att köra igenom sista biten på första spelet och sen hoppa på nästa title direkt så man slipper vänta ;p

Medlem
Skrivet av redmac:

Du verkar helt ha ignorerat alla trailers och gameplay som visats av R2...där är det massvis med olika ÖPPNA landskap med grönska. Sedan att FPS inte fungerar på konsol är ett förlegat argument, sluta vara trångsynt utan lär dig nya saker. Om du verkligen verkligen inte vill sköra med handkontroll finns det flera alternativ som kan lösa dina problem.

Jovisst har jag ignorerat trailers, jag inte en ps3. Men denna råkade jag kolla på, och visst, det är mycket mindre brunt.

Handkontrollen på ps3 är fail imo. Eftersom styrspakarna inte är urgröpta (korngrejen på dom räknas inte, dom lär ju försvinna efter ett par månade) så glider tummarna runt på den.

Att dom sedan inte har uppdaterat designen på kontrollen på 13 år gör inte saken bättre.

Men detta är _mina_ åsikter, sen ger jag fan i vad du tycker.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

1
Skriv svar