Natural Selection 3.2 släppt

Robot
Medlem
Natural Selection 3.2 släppt

Hm... något att ha?

Medlem

Mm fina uppdateringar, Onos fick äntligen sin buff :). Hive teleport

Medlem
Skrivet av Lord Pingu:

Hm... något att ha?

Beror på vad du gillar. Det är en väldigt välgjord mod och även om det är den gamla Half Life motorn så har den schysst grafik.

Sedan så har den ju förstås samma gamla problem som 95% utav alla resursbaserade strategispel, att den som får övertaget resursmässigt blir snabbt så övermäktig att det är nästan omöjligt att vinna över dem.

Men möjligheten att spela två olika team med väldigt varierade egenskaper (Marines vs Aliens) är kul. Klart rekommenderat.

Medlem

Hurray! Älskar NS och har spelat det sedan 1.0 släpptes för allmänheten! Nya banor <3

Inaktiv
Skrivet av Ankan:

Hurray! Älskar NS och har spelat det sedan 1.0 släpptes för allmänheten! Nya banor <3

Same. Spelat sen 1.0 och spelar fortfarande ;D

Inaktiv

Men coolt! Skaffade Half-Life genom Steam häromdagen för att spela Zombie Panic! och Brainbread... Det måste ha varit meningen då, den här modden verkar äga!

Medlem

För mig har de alltid vart så att NS vart kul de första 3 rundorna.. men sen är de som att början e kul när man kan döda något.. men marinens vapen blir allt mer ineffektiva ju mer tiden går o ju större aliens blir, o sen rusar alla in me onos o sen har aliens vunnit

Medlem
Skrivet av FAMILJEGUFF:

För mig har de alltid vart så att NS vart kul de första 3 rundorna.. men sen är de som att början e kul när man kan döda något.. men marinens vapen blir allt mer ineffektiva ju mer tiden går o ju större aliens blir, o sen rusar alla in me onos o sen har aliens vunnit

Då har du en ineffektiv Commander, Marines ska vara offensiva och inte låta Aliens få mer än nån Onos.

h2o
Medlem
Skrivet av Lord Pingu:

Hm... något att ha?

Inte om du vill slippa att bli fast i den absolut bästa hl modden efter CS

NS äger otroligt hårt, spelat sen de först kom ut och kommer fortsätta så länge jag kan... synd som fan bara att Surftown servrarna försvann, de va sjukt bra grejer ju!

1
Skriv svar