Filmat: One Piece: Unlimited Adventure

Robot
Medlem
Filmat: One Piece: Unlimited Adventure

OM det kommer hit... Så hoppas jag verkligen att man får välja Japanskt tal. De engelska röstskådisarna är helt usla. -_-;

Medlem

Engelskdubbat i anime borde vara olagligt


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Skrivet av Zerpent:

OM det kommer hit... Så hoppas jag verkligen att man får välja Japanskt tal. De engelska röstskådisarna är helt usla. -_-;

tyvärr lär det aldrig hända att man kommer få välja japanskt tal i ett spel.


signatur

/_\_/_\
/_\

Flakmonkey
Skrivet av snyft:
Skrivet av Zerpent:

OM det kommer hit... Så hoppas jag verkligen att man får välja Japanskt tal. De engelska röstskådisarna är helt usla. -_-;

tyvärr lär det aldrig hända att man kommer få välja japanskt tal i ett spel.

Jodå, var ju så i #Enchanted Arms tex... där kunde man välja mellan engelskt och japanskt tal... tror nog det kommer bli mer och mer så iom att det finns gått om utrymme

Medlem

Var även likadant i Forbidden Siren 2, engelskt eller japanskt tal vilket var väldigt trevligt. Synd att de ej hade det i ettan för jag klarar iaf inte av att se japaner som pratar engelska med brittisk dialekt.

Medlem

Samma funktion att välja japanskt tal finns i "Ninja Gaiden Black" till Xbox (lirade det på 360 och var sämst) och "Key of Heaven" till PSP (rollspels variant i realtid).

One Piece är så jääääkla roligt
Monkey D. Luffy har en sådan skön inställning till allt. En hjärna likt en 6-åring och as skön humor!
Rekommenderas att ses! Finns överallt på nätet

Inaktiv

Såg verkligen trevligt ut! Hoppas det kommer till europa. Jag börjar ångra mitt köpa av Svenska Wiin allt mer och mer.

Medlem

Gomu Gomu no Pistol på wii hoppas det kommer till sverige

1
Skriv svar