GTA 4-trailer den 29 mars

Robot
Medlem
GTA 4-trailer den 29 mars

Countdown till en trailer känns hyfsat överhypat.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

I can get with this hype.. no problemo!;)


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Frågor jag funderar över.

1. Kommer vi få Multiplayer ?
2. Kommer det vara Vända-sig-om-för-annan-bil-syndromet igen?


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Siimoooon, du har ett nyhetstips från mig som är av stort allmänt intresse... drick ditt morgon kaffe och posta nyheten fort


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Vart är alla fanboys till GTA? Dom borde ju bli extremt överhypade nu..

Jag är extremt överhypad!!! GTA krossar.

Medlem
Medlem

plz GTA god, bless us with Multiplayer!

Medlem

YES asså!


signatur

Meep!

Inaktiv

Meeeeeeeeeehn! PC då? Ge oss dessa underbara spel till PC först! Pc är fortvarande stöst. Å andra sidan så blir PC versionen alltid mycket bättre än konsollversionerna, så det är kanske värt att vänta.
Vill ha nu!!!!!!


signatur

.

Medlem

Sweet! Jag ser inga problem med att räkna ner till en trailer. Med tanke på hur totalt knäpptyst och skärmdumpsfritt utvecklingen skett hittills så lockar det här otroligt mycket.

Mer av ALLT!


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Inaktiv

Pågår mycket snack om att det ska utspela sig i London... Det verkar lite crappy tycker jag. London, pfft...


signatur

.

Medlem

London eller inte. Fan vad jag ser fram emot nya GTA!


signatur

tjenare!

Skägg.
10 Chambers

De lyckades ju mecka ihop multiplayer till de två första spelen, vad är egentligen problemet? För komplext? Pyttsan. Medvetet designval.


signatur
Inaktiv

london är ju grymt! men vilken tid kommer det vara? hörde något rykte om sent 90-tal och det låter inte helt fel med tanke på att de kört 80 och 90-tal redan. 70-tal kanske? eller 1892...

PaZ
Medlem

Här får man ett mejl, blir glatt överraskad och tror att spelet ska släppas i mars.. och sen inser man att trailern släpps då. snacka om fånigt. dessutom dröjer det ju till typ slutet av 2008 innan det kommer på PC då antar jag..

Medlem

Längtar efter GTA gör sitt intåg på dom nya konsolerna.
hoppar trailern har nå vettgt att visa


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

ps3+final fantasy (hur många det nu blir)+mgs+gta4 = dyra pengar

Medlem

omgomgomgomgomogmogmogmomggoOMG!

Längtar fan mer till detta än C&C 3 releasen


signatur

Nämen!

Medlem

meh, Mafia ska det vara. Ge oss Mafia 2!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Medlem

Med tanke på hur bra GTA 3, Vice City och San Andreas har varit så behövs det väl knappast någon hype. Jag har svårt att se hur GTA 4 kan bli annat än bra.

Medlem
Skrivet av TiCyB:

Med tanke på hur bra GTA 3, Vice City och San Andreas har varit så behövs det väl knappast någon hype. Jag har svårt att se hur GTA 4 kan bli annat än bra.

indeed


signatur

Bengebolle

Inaktiv

fan vad nice, hoppas på att det hela utspelar sig i irak eller något liknande ^^


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem
Skrivet av redmac:

meh, Mafia ska det vara. Ge oss Mafia 2!

Agreed!


signatur

Nämen!

Medlem

kan inte vänta tills de släpper GTA4 längtar.

FZ det har dykt upp en ny spel som är under utveckling och heter lanoire
http://www.rockstargames.com/lanoire/

Rockstar Gameshar har ingått partnership och är utgivaren och den utvecklas av Team Bondi...

Medlem

Hoppas verkligen inte det blir London, en av de tråkigaste storstäderna jag känner till! ligger ju inte ens nära havet, bara kanaler. :/

Skrivet av MB?:

Hoppas verkligen inte det blir London, en av de tråkigaste storstäderna jag känner till! ligger ju inte ens nära havet, bara kanaler. :/

Va? London knäcker!! ..as shysst place ju!.. O.O

Skrivet av ..or like an hot chick:

How come everytime you come around,
My London, London bridge, wanna go down like,
London, London, London, wanna go down like,
London, London, London, we goin? down like?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:
Skrivet av MB?:

Hoppas verkligen inte det blir London, en av de tråkigaste storstäderna jag känner till! ligger ju inte ens nära havet, bara kanaler. :/

Va? London knäcker!! ..as shysst place ju!.. O.O

[/quote]

Och man kommer smacka in i varenda bil för att de tokstollarna kör på fel sida, ju =P

Så, med tanke på att de andra gta titlarna har tagit ungefär 6-9 månader att få till pc, så är det väl våren 2008 man ska längta till! (Kör fortfarande San Andreas några gånger per vecka =D)

Mafia2 skulle inte heller va fy och skam, men men.

12
Skriv svar