GTA 4-trailer den 29 mars

Inaktiv
Skrivet av Struggle:
Skrivet av redmac:

meh, Mafia ska det vara. Ge oss Mafia 2!

Agreed!


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem
Skrivet av Bonik:

kan inte vänta tills de släpper GTA4 längtar.

FZ det har dykt upp en ny spel som är under utveckling och heter lanoire
http://www.rockstargames.com/lanoire/

Rockstar Gameshar har ingått partnership och är utgivaren och den utvecklas av Team Bondi...

Den nyheten är väl iofrsj minst ett halvår gammal om inte mer..


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Inaktiv

Hoppas vi får ett riktigt röj multiplayerläge som i GTA2!!! Lite buggit var det kanske men sköj as hell

Medlem
Skrivet av matte__86:

Meeeeeeeeeehn! PC då? Ge oss dessa underbara spel till PC först! Pc är fortvarande stöst. Å andra sidan så blir PC versionen alltid mycket bättre än konsollversionerna, så det är kanske värt att vänta.
Vill ha nu!!!!!!

De vore enbart korkat av Rockstar att släppa de till PC först och gå miste om flera miljoner sålda exemplar pga piratkopiering, GTA spelen blir oftast väldigt buggiga till PC så därför har jag aldrig köpt ett GTA, förutom ettan då, till PC

Inaktiv

Ha inga extrema förväntningar... ni blir bara besvikna...

GTA3 var riktigt bra
Vice City var mycket bättre
San Andreas var ännu bättre

Jag tror vi sett toppen på kurvan.
Med det sagt tvivlar jag inte på att GTA4 blir ett grymt spel, men ännu ett 9.5+/10-spel? Jag är tveksam...

Medlem

vad glad man blir nu , bara det inte är en 2s trailer som bara visar ett vapen och sen texten GTA IV eller liknande...

Inaktiv

Bara det inte blir nåt jävla Ghettostuk igen.


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av Xent:

Ha inga extrema förväntningar... ni blir bara besvikna...

GTA3 var riktigt bra
Vice City var mycket bättre
San Andreas var ännu bättre

Jag tror vi sett toppen på kurvan.
Med det sagt tvivlar jag inte på att GTA4 blir ett grymt spel, men ännu ett 9.5+/10-spel? Jag är tveksam...

I mina ögon ser det ut så här:
GTA3: underbart
Vice City: orgasm
San Andreas: värdelöst

Räkna också in deras Table Tennis, Manhunt och Bully, som alla fått bra betyg. Rockstar kan inte göra dåliga spel (jag GILLADE inte SA men det är ju knappast dåligt för det):)


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Varför tycker du san andreas är värdelöst när det är toppen på isberget.
jag menar allt från tidigare spel är bättre, nåja spelet är kanske lite stort så alla inte orkar spela igneom det helt


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Flakmonkey
Skrivet av [Molotov:

"]Varför tycker du san andreas är värdelöst när det är toppen på isberget.
jag menar allt från tidigare spel är bättre, nåja spelet är kanske lite stort så alla inte orkar spela igneom det helt

Vad man tycker om de olika GTA3-spelen har inte så mycket att göra med spelets "funktioner" så att säga utan temat... Många har jag ju av någon anledning väldigt svårt för gangsta-"kulturen" och då är det kanske svårt att tycka om SA

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Bonik:

kan inte vänta tills de släpper GTA4 längtar.

FZ det har dykt upp en ny spel som är under utveckling och heter lanoire
http://www.rockstargames.com/lanoire/

Rockstar Gameshar har ingått partnership och är utgivaren och den utvecklas av Team Bondi...

#Oh yea!


signatur
Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av [Molotov:

"]Varför tycker du san andreas är värdelöst när det är toppen på isberget.
jag menar allt från tidigare spel är bättre, nåja spelet är kanske lite stort så alla inte orkar spela igneom det helt

Vad man tycker om de olika GTA3-spelen har inte så mycket att göra med spelets "funktioner" så att säga utan temat... Många har jag ju av någon anledning väldigt svårt för gangsta-"kulturen" och då är det kanske svårt att tycka om SA

Ja du kanske har rätt, tiden är rätt nära vår egen tid så folk kan kanske ta lite illa vid sig av spelet.
själv tycker jag det är väldigt härligt lika så med GTA3's stil och Vice City's 80-tals gangsters

nästa spel kanske skulle ta nån annan gansterstil men jag vet inte om gamla mafia/godfather stilen skulle passa i ett GTA.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

2 år sen träffade jag utomlands en kille på en fest.
Han jobbar på RockStar i Canada. Första frågan så klart var:

Hur ser koncepten för GTA4 ut?

Han sag att jag får inte berätta vad han svarade men nu tror jag det är ok och vi alla kommer få se om det stämmer eller inte ganska snart

Iaf det han sa var att det kommer bli en typ av SCI-FI futuristisk GTA.

With hover cars och en enorm framtids stad.

Inte u rymden eller nåt SUPER SCI-FI. men lite framtids elements.

Det var 2 år sen , mycket kanske har ändrats sen dess. eller så var vi bara fulla och han snackade skit.

Men vi får reda på det snart

spännande faktiskt.

GTA3 var höjd punkten för mig föresten i serien.
Framsteget och spelet var sjukt otroligt.

Medlem

Hoppas de inte blir så iaf ett framtids spel å massa laser vapen...ne fy fan!

Inaktiv

Men kommer itne GTA 4 till datan?
eller bara till ps3 å xbox-360, isåfall måste ajg fan skaffa ps3.

12
Skriv svar