Ny Shadowrun-trailer

Robot
Medlem
Ny Shadowrun-trailer

Kan du balansera krafter mot vapen så kan detta bli riktigt kul.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

måste bara säga att streamande videor är den bästa idèn nånsin !! Var vad som krävdes för att FZ ska bli min startsida ^^

edit: Känns som att pc-lirarna som är dom där flygande nissarna kommer äga sönder xboxlirare som är melee.

Medlem

jag ser hellre en re-make/uppföljare på NES-spelet.

Inaktiv
Skrivet av MaXMC:

jag ser hellre en re-make/uppföljare på NES-spelet.

amen!

o pc spelare lär kötta xbox, eller går det att lira lika bra med handkontroll som med mus o tgb om man tränar rejält?

obs inget flamande menat! plix..

Medlem

"But I am veery veeeery.. Smart" ROOOOFL.. han lät inte spec smart haha. Såg halvskot ut.. vete fan


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem
Skrivet av MaXMC:

jag ser hellre en re-make/uppföljare på NES-spelet.

Antar att du menar snes? super nintendo?

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av MaXMC:

jag ser hellre en re-make/uppföljare på NES-spelet.

Antar att du menar snes? super nintendo?

Jo

Medlem

blä! När man fick höra om ett nytt shadowrun så blev man överlycklig och när man fick höra att det var ett sketet fps så blev man ledsen, denna trailerna gör en tyvärr inte mycket gladare. 2031? troll som inte liknar troll?
Är det shadowrun eller random fps spel? Förstår verkligen inte varför man inte försöker göra något mer likt SNES spelet för det var verkligen underbart.

Medlem

Jag tycker det här spelet ser riktigt B ut!!! Next-gen?????

Medlem

Så rätt kul ut, kanske inte så snyggt men det verkar innehålla många roliga effekter. Om man sedan MÅSTE ha Vista för att spela det har de skjutit sig i foten redan, hoppas det går med XP också.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

1
Skriv svar