The Longest Journey blir längre

Bt
Medlem
The Longest Journey blir längre

wohoo! fortsättningen på dreamfall!


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem
Medlem

Om de sköter det lika bra (eller bättre?) som Sam & Max som kommer det att äga totalt.

Att minska kopierandet kommer det inte att lyckas med, men, men.

Jag hoppas de blir bättre än Dreamfall i varje fall. Årets flopp 2006...

Bt
Medlem

plz Dreamfall var fan skönt. Älskade slutet.

Hoppas på mer story och mindre meningslös fighting nu bara.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

QRT
Medlem

Låter bra.. dock gillar jag inte episoder så mycket :/ Visst Sam & Max är roligt, men satan va korta dom är.

Medlem

Underbara nyheter! Dreamfall var strålande, ser fram emot att spela vidare!


signatur

- r4z0r -

Medlem

Kul att de fortsätter på serien! mindre kul dock att det är i kapitelform. Sedan vill jag absolut inte ha något massivt onlinespel av serien, finns absolut inget att hämta från det.

Skrivet av peak_performance:

Att minska kopierandet kommer det inte att lyckas med, men, men.

Jag hoppas de blir bättre än Dreamfall i varje fall. Årets flopp 2006...

Tråkigt kort och knepiga stridscener gör det absolut till en flopp även om jag själv uppskattade det, men att det var 2006 års flopp kan jag nog inte hålla med dig om.

Skrivet av Bt:

plz Dreamfall var fan skönt. Älskade slutet.

Hoppas på mer story och mindre meningslös fighting nu bara.

Skär ner på storyn och in med fler pussel istället, tack. Läsa kan jag göra i sängen, film kan jag se mycket bättre av på teven. På datorn vill jag spela Ja, det var vad jag störde mig på i Dreamfall. Man gjorde absolut ingenting annat än att ta sig från en cutscene till nästa.

Medlem

Gillade Dreamfall var exakt som ett välgjort spel ska vara. Synd dock att dom gör det till episoder, vill ha mina spel i hyllan så man kan titta o vara stolt över dom. Men iaf mera Longest Journey!

Medlem

Orgasm.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem
Skrivet av Bt:

plz Dreamfall var fan skönt. Älskade slutet.

Vadå älskade slutet? hon dog ju :\
Plus att jag var väldigt förvirrad där på slutet. Gillade inte alls slutet.

Förästen är väl detta en fortsättning på the longest journy och inte deamfall? eller?

spoilertagg fixad.

/Fz-mod.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Laxen: Tack, håller på att spela Dreamfall på Xbox...men nu vet jag ju iaf hur det slutar.

Jävla snöre.

Medlem
Skrivet av Laxen:

Förästen är väl detta en fortsättning på the longest journy och inte deamfall? eller?

Lär nog vara en uppföljning på vad som har hänt då inte allting förklarades i slutet. Finns lite saker kvar som ska fixas.

Hon dog inte, hon är bara fast i koma och är fast i Dreamfall världen

1
Skriv svar