Spoilern som jag ville höra

Spoilern som jag ville höra

Så här kan en kväll se ut för någon som precis har varit med om sitt första E3:

17.00: Sitter i oändliga bilköer på väg från Treyarchs huvudkvarter i Santa Monica. Har spelat Call of Duty: World at War. Är skithungrig.

17.45: Träffar Hjemmet Mortensens övriga hejdukar. Nu drar vi till hotellet och sen käkar vi direkt! säger kloke Alfred Holmgren.

18.15: Kloke Alfred Holmgren tycker att det kanske vore en bra idé att vi ska kolla på Internet om det finns någonstans där man kan kombinera god mat med ett biobesök.

18.45: Något i Alfred Holmgrens beteende börjar framstå som mindre klokt, då han desperat surfar på den vida webben i jakt på det perfekta stället att åka till.

21.25: Efter över 3 timmar av planering över hur vi ska fira vår triumf över E3-mässan på bästa sätt, så ger vi upp och bestämmer oss för att istället ge upp och gå ut på våra småläskiga downtown-gator för att leta upp någon kladdig snabbmatssylta. Vi det här laget är jag så svag av hunger att jag knappt kan stå på benen. Stämningen är ganska håglös.

21:30: Hittar en kombinerad Taco Bell och Pizza Hut-restaurang. Äter kladdig Taco och flottig pizza.

22.00: Taco Bell-restaurangen närmar sig stängningsdags och låses från insidan av en vakt.

22.05: Taco Bell-restaurangen anfalls av en rasande hord cheerleaders som med våld försöker forcera dörren. De bankar och sliter, och fäster sina vansinniga blickar på mig och Alfred som sitter närmast dörren. Jag erfar en känsla av ren oförfalskad skräck.

22.06: En anställd lurar cheereleadershorden att sidodörren är öppen, vilket ger mig och Alfred en chans att slinka ut lokalen genom den vanliga ingången. Don't let those girls in! ropar butikspersonalen panikartat efter oss när vi springer därifrån.

22.08: Vi blir mötta av en man ur det amerikanska samhällets absoluta bottenskikt. Innan han ber oss om lite pengar säger han: Hej! Jag tänker inte råna er, mörda er, kniva er eller skjuta er.

Och där har ni den. Spoilern som jag vill höra.

#blogg

Medlem
Spoilern som jag ville höra

Själv föredrar jag spoilers av typen som låter mig veta vad eller vem Rosebud är. Men Taco Bell och Pizza Hut ihop? Food of the gods!

Ha ha ha, det var det roligaste jag hört idag. Priceless!


signatur

Kittens are for real!

Inaktiv

hej jag har uppenbarligen "reggat" mig nu. antar att detta är enda sättet att få kontakt med dig nu när du uppenbarligen prioriterar din karriär framför dina vänner.

Inaktiv

hehe, det verkade vara en fin avslutning på dagen

Torben: Tycker att du ska lära dig använda smajlies så folk fattar att du inte är världens skitsuraste eller att jag är ett as som bara går att få tag på genom bloggkommenterande=D

Jag har ju skrivit en massa E3-sidor pucko! Jag ringer dig imorrn - fint att du "regga" i alla fall.

1
Skriv svar