Trimma Windows Vista

Robot
Inaktiv
Trimma Windows Vista

grejen med vista är väl att det "trimmar" sig självt?

Medlem

Om guiden är lika bra som den till XP kan jag rekommendera den.

Medlem
Skrivet av Jinx:

grejen med vista är väl att det "trimmar" sig självt?

Låter som en början till en värld där datorer styr o människan är nästan utrotad o skickar en Terminator tillbaka i tiden....:)

Medlem

Tycker Vista rullar på kalas, snabbare än XP känns det som

Medlem

Jo coh funkar inte alls för mig det slukar 100% minne och går i 2 fps Hade 150 förut i xp så något slags fel är det ju Hoppas det kommer en fix snart.

Medlem

Kommer att möjligtvis börja fundera på ett byte till Vista om ett eller två år. Inte tidigare. Men tack ändå för tipset.

Inaktiv

nää det är väl egentligen ingen idé för "vanligt" folk att installera det innan fiji kommer...

Inaktiv

Oj... Vista.... Oj... Wow... Trimsats.... Inte ens om jag satt en 1000cc från yamaha med kompressor kommer jag köpa Vista... Inte förrän jag köpt en ny dator (om ett-två år) med 26000Gb i ramminne och en quadprolle på 300Ghz på ett moderkort från NASA. Min miniräknare är snabbare än Vista.


signatur

AMD 64 X2 4600+, 2048 DDR2, 7950GT 512, X-Fi Fatal1ty, WDC 250Gb

W2k
Medlem
Skrivet av Jerran:

Min miniräknare är snabbare än Vista.

Säljer du den?


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Inaktiv
Skrivet av W2k:
Skrivet av Jerran:

Min miniräknare är snabbare än Vista.

Säljer du den?

Finns att köpa för 29:90 på Clasolsson:P

Medlem
Skrivet av GrassEater:
Skrivet av W2k:
Skrivet av Jerran:

Min miniräknare är snabbare än Vista.

Säljer du den?

Finns att köpa för 29:90 på Clasolsson:P

Fel!!!
Den finns för 22:00 kr inkl. moms men exkl. frakt.

Köp den här!

Inaktiv
Skrivet av TripleKo:
Skrivet av GrassEater:
Skrivet av W2k:
Skrivet av Jerran:

Min miniräknare är snabbare än Vista.

Säljer du den?

Finns att köpa för 29:90 på Clasolsson:P

Fel!!!
Den finns för 22:00 kr inkl. moms men exkl. frakt.

Köp den här!

-15% personalrabatt

Medlem

Killen som gör tweakguides är en av dom bättre på nätet när det gäller tweak guides.

Rekommenderar att sponsra killen med en slant om möjligt.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Tror du han blir glad om man sponsrar med 22 kr, så att han kan köpa sig en miniräknare?

Medlem
Skrivet av TripleKo:

Tror du han blir glad om man sponsrar med 22 kr, så att han kan köpa sig en miniräknare?

Test, han lär väl skratta lite iaf

Medlem

Är ju valfritt som sagt vad , lite trist att man dissar en person som gör ett bra jobb


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Gar det att fixa dual-boot med XP och Vista pa samma harddisk pa ett smidigt satt? Jag har aldrig testat att kora dual-boot nagon gang..


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Vart postivit överraskad av Vista, flyter minst lika bra som XP om inte bättre.. Och jag har ingen "muskel" dator.

Inaktiv
Skrivet av Langos:

Gar det att fixa dual-boot med XP och Vista pa samma harddisk pa ett smidigt satt? Jag har aldrig testat att kora dual-boot nagon gang..

Det är bara stoppa i installationsskivan och säga åt Vista att installeras på en annan hårddisk/partition.

1
Skriv svar