Tung tiberiumtoppad tävling

Robot
Medlem
Tung tiberiumtoppad tävling

Så, är man under 18 och deltar i tävlingen kan man fortfarande vinna 1a pris bara att man inte får åka på förhandsvisningen? Eller får man inte delta i tävlingen alls? ... eller...? ;o

Medlem

Hade hoppats på att man fick vinna själva spelet, tusan också


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Kom igen, 18 år?

Även om man inte dricker?

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Hade hoppats på att man fick vinna själva spelet, tusan också

"1:a till 10:e pris:
Inbjudan till förhandstitten på Command & Conquer 3: Tiberium Wars med mat, mingel och gaming.<<<<!| Ett exemplar av spelet |!>>>>, en C&C3-musmatta och en C&C3-tshirt." ;o

Antikvitet

Att vinnarna måste vara 18 år beror på att svensk lagstiftning fungerar på det sättet. Om utskänkning av alkohol sker på en privat tillställning för inbjudna måste alla deltagande vara över 18 år, utan undantag.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Antikvitet

Kan tillägga att chansen att vinna är större om man i sin FZ-profil matat in ett korrekt födelsedatum.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Argh, så är man 17 och ett halft :<


signatur

Videomupp

Medlem

Jag fyller 21 om 17 dar jag.

Medlem
Skrivet av John:

Kan tillägga att chansen att vinna är större om man i sin FZ-profil matat in ett korrekt födelsedatum.

bara för det så måste jag se så att mina uppgifter stämmer

Medlem
Skrivet av Birchoff:

Jag fyller 21 om 17 dar jag.

Lyckos dig... fyller om ~40 dagar nåting. SOAB!:\
Edit: 18 alltså, så går miste om tävlingen + alkoholen.


signatur

Submission is for the weak

Medlem

nice nice har ett killer bidrag!

Inaktiv
Skrivet av Kleptomaniac:
Skrivet av Birchoff:

Jag fyller 21 om 17 dar jag.

Lyckos dig... fyller om ~40 dagar nåting. SOAB!:\
Edit: 18 alltså, så går miste om tävlingen + alkoholen.

När jag fyllde 18 var jag jätte glad och skull genast ner på en krog runda med polarna, sicken chock man fick när alla krogar inne i stan (stockholm) hade 21 år gräns, så bara 2 1/2 år kvar >:l

Medlem

Jag väntar fortfarande på vinnarna i creative/ljudkortstävlingen...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Jag väntar fortfarande på vinnarna i creative/ljudkortstävlingen...

Det skämtet är old


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av Birchoff:

Jag fyller 21 om 17 dar jag.

20 om 8 dagar ;P

Medlem

Määh, jag hade gärna deltagit, men om jag (mot förmodan får jag väl säga) vinner så har jag ingen vidare lust att ta mig till Sthlm. Det kostar tyvärr en hel del pengar tur och retur dit... *ledsen i ögat*

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Jag väntar fortfarande på vinnarna i creative/ljudkortstävlingen...

Jag väntar på vinnarna i recensionstävlingen.

Ontopic nu:
Utslagsfrågan är lite klurig... får fortsätta tänka på den. Kucan passar så perfekt så att det är svårt att byta ut honom. Hehe, nu när jag kollade på almenackan så är den 14'e en onsdag... och min farsa åker till stockholm varje onsdag med jobbet... och jag har praktik den veckan... praktik hos farsan. Skulle passa perfekt om man vann. Bara att hoppas

Medlem

Öppen bar?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Tung tiberiumtoppad drink?

Medlem
Skrivet av John:

Att vinnarna måste vara 18 år beror på att svensk lagstiftning fungerar på det sättet. Om utskänkning av alkohol sker på en privat tillställning för inbjudna måste alla deltagande vara över 18 år, utan undantag.

Är det därför alkohol serveras på alla konserter i detta land? ingen 18års gräns där inte 8) well well.. Jag vet vem som ska vara Kane. Jag vann! synd för er.. moahaaa!!


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Inaktiv

Som tidigare nämnt, varför i helv... skulle man vilja åka till Stockholm för att hämta sitt pris? Det kostar ju halva summan att köpa spelet i affären. T-shirts har jag gott om, jag är nöjd med min musmatta och jag har gott om mat hemma.

Nej, fy fan för Stockholm....jag har det gott här nere i Skåneland.

Medlem

Mjo jag håller med, man sitter ju inte direkt hemma om dagarna och har tid att åka tåg.

Medlem

Ett förslag är att lägga till en kryssbox att man vill avstå från första priset. Jag säger som Segas, Stockholm... nej tack.

... men för min del får ni gärna skicka ner en musmatta å t-shirt.

Skrivet av Segas:

Som tidigare nämnt, varför i helv... skulle man vilja åka till Stockholm för att hämta sitt pris? Det kostar ju halva summan att köpa spelet i affären. T-shirts har jag gott om, jag är nöjd med min musmatta och jag har gott om mat hemma.

Nej, fy fan för Stockholm....jag har det gott här nere i Skåneland.

Hehe så sant så.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Bill:

Är det därför alkohol serveras på alla konserter i detta land? ingen 18års gräns där inte 8) well well.. Jag vet vem som ska vara Kane. Jag vann! synd för er.. moahaaa!!

Områderna på en konsert där det serveras alkohol, om det inte är 18-årsgräns är alltid avspärrade. Om de inte är det kan utskänkaren förlora sitt tillstånd.


signatur
Medlem

Jag är med i tävlingen, men jag tror inte direkt jag kommer kunna komma till tillställningen om jag mot förmodan vinner. Bor inte i sverige längre :/
Men om spelet blir hemskickat så skulle jag vara glad för det, då kan jag hämta det hos min mor i solna nån dag ;D

1
Skriv svar